A fost ales vizualul pentru campania de comunicare a Effie 2009

Comitetul de organizare al Effie 2009 a ales castigatorul concursului pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru editia de anul acesta.

Echipa formata din Andreea Dragomir, copywriter Scala JWT si Ioana Sandru, Art Director Graffiti BBDO a propus vizualul castigator.

"Vizualul ales pentru Festivalul EFFIE 2009 reflecta intr-un mod creativ esenta concursului: campanii care genereaza cresteri, fie ca e vorba de volume de vanzari, de notorietate sau de persoane care adera la un curent de opinie. In vremuri de criza, mai mult ca oricand, accentul cade pe eficienta, pe dorinta de a cheltui fiecare leu cu folos. Sper sa avem un numar record de participanti la EFFIE 2009. De asemenea, imi doresc ca EFFIE 2009 sa starneasca un interes cat mai larg in mediul de business si nu doar in cel de advertising", a declarat Mihai Ghyka, membru al Comitetului de organizare al Effie 2209.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related