
Articole care fac referire la Graffiti BBDO
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Graffiti BBDO

![[Povesti de bine] Diana Gamulescu: Am ajuns sa dezvoltam o “fabrica de bine” pentru bebelusii vulnerabili](https://media.iqads.ro/2019/11/pjimage14-cover-410.jpg)
[Povesti de bine] Diana Gamulescu: Am ajuns sa dezvoltam o “fabrica de bine” pentru bebelusii vulnerabili
![[Obsesii part-time] Diana Tobosaru (Graffiti PR): Cand simti nevoia sa te dai jos din caruselul lumii pentru o clipa de ragaz, arta iti reaminteste ceea ce este important](https://media.iqads.ro/2019/08/collage15-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Diana Tobosaru (Graffiti PR): Cand simti nevoia sa te dai jos din caruselul lumii pentru o clipa de ragaz, arta iti reaminteste ceea ce este important
![[Rezolvam in DTP] Stefan Matei (Geometry Global): Multe intepaturi au trecut catre digital, iar ATL-ul incepe sa recunoasca - „hai ma, ca nu-s chiar monstri astia din DTP"](https://media.iqads.ro/2019/07/334210-3830561836363-2134868030-o-cover-410.jpg)
[Rezolvam in DTP] Stefan Matei (Geometry Global): Multe intepaturi au trecut catre digital, iar ATL-ul incepe sa recunoasca - „hai ma, ca nu-s chiar monstri astia din DTP"

Mihai Gongu revine în România în rolul de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade
![[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu](https://media.iqads.ro/2019/05/collage10-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu
![[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete](https://media.iqads.ro/2019/05/elmec-poza-cover-410.jpg)
[Inceputuri #denepretuit] Malina Soare (FF Group Romania), prin 20 de ani de expeditii in marketingul local, cu opriri in 6 piete
![[Povestea Graffiti BBDO] Alexandru Maftei: Primul meu coleg de la creație a fost Florin Călinescu, care se recomanda ca fiind actor, regizor și scriitor](https://media.iqads.ro/2019/05/prez-fibra-cover-800-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Alexandru Maftei: Primul meu coleg de la creație a fost Florin Călinescu, care se recomanda ca fiind actor, regizor și scriitor
![[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"](https://media.iqads.ro/2019/04/iordache3-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Geo Iordache: Pe una din usile de la mansarda, unde era creatia, scria "Art is shit, ad is meat"
![[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc](https://media.iqads.ro/2019/04/collage28-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Ștefan Voloacă: În anii ’90, Graffiti era cea mai bună școală din advertisingul românesc
![[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare](https://media.iqads.ro/2019/04/31-1-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare
![[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa](https://media.iqads.ro/2016/05/nedelschi3-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Laura Nedelschi: A fost ca un cub din ala concentrat din care pot inca sa fac supa
![[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra](https://media.iqads.ro/2019/04/collage25-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra
![[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin](https://media.iqads.ro/2019/04/publicis-18-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin
![[După 10 ani] Irina Ciocan Stănescu: Atunci aș fi ucis pentru o idee. Acum cred mult mai mult în execuție și context](https://media.iqads.ro/2019/03/ics-graffiti-pr-cover-410.jpg)
[După 10 ani] Irina Ciocan Stănescu: Atunci aș fi ucis pentru o idee. Acum cred mult mai mult în execuție și context
![[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet](https://media.iqads.ro/2019/03/fb-img-1551692062219-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Stefan Chiritescu: Am infiltrat ingrijorare in boemie, focus in joaca creatiei, responsabilitate in fiecare brifulet
![[Dupa 10 ani] Vlad Popovici: Nu e o fabrica, trebuie sa ne simtim bine cand facem ceea ce facem si sa nu ne luam atat de mult in serios](https://media.iqads.ro/2019/02/collage25-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Vlad Popovici: Nu e o fabrica, trebuie sa ne simtim bine cand facem ceea ce facem si sa nu ne luam atat de mult in serios
![[Dupa 10 ani] Ema Prisca: Raportul de unu la unu instalat intre branduri si oameni. Brandurile scapa de portavoce si invata sa-ti vorbeasca tie la ureche](https://media.iqads.ro/2019/02/emaprisca-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Ema Prisca: Raportul de unu la unu instalat intre branduri si oameni. Brandurile scapa de portavoce si invata sa-ti vorbeasca tie la ureche
![[Seniori de agenție] Radu Zaharescu (GAV): După criză, a rămas o gaură de experiență care se observă și acum](https://media.iqads.ro/2018/12/pisi-1-021-cover-410.jpg)
[Seniori de agenție] Radu Zaharescu (GAV): După criză, a rămas o gaură de experiență care se observă și acum

Cosmin Baba, noul CD al V8 Interactive: "Vreau să construiesc un loc cu vibe din ce în ce mai bun, cu bucurie și respect pentru meserie"
![[Noii publicitari] Ioana Cozma si Iulia Damaroiu de la Graffiti BBDO s-au luat si la bine, si la brief](https://media.iqads.ro/2018/06/psx-20180625-130802-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Ioana Cozma si Iulia Damaroiu de la Graffiti BBDO s-au luat si la bine, si la brief

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România
![[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro](https://media.iqads.ro/2018/02/liviu-isop1-cover-410.jpg)
[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor

Diana Tobosaru, de la publicitate la bijuterii: Poti transmite ceva despre tine cu ajutorul a ceea ce porti. Si viata este o scena, nu?
