Articole care fac referire la BBDO
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii BBDO
[Work & Self] Adela Dan: Știu că nu operăm oameni pe cord deschis, dar există responsabilitate în această meserie și ea ar trebui conștientizată de mulți oameni din industrie
Alina Codin: Am vrut să arăt antagonismele cotidiene care ne conduc viața. Depresia ascunsă sub un zâmbet, agresivitatea mascată de politețe, nefericirea disimulată de aparentul succes
Věra Šídlová, Global Director, Creative, Kantar | Cannes Lions 2024: Cinci surse de inspirație pentru specialiștii în marketing
[Obsesii part-time] Gelu Florea: Cărțile aveau ca sursă propriile experiențe. Viața din agenția Graffiti/BBDO, amintirile din serviciul militar, apoi alte amintiri, din liceu, când editasem un ziar clandestin
S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate
Concursul global The Big C pentru a pune capăt stigmatizării cauzate de cancer la locul de muncă este acum deschis înscrierilor
[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare
[Refresh creativ] Manuela Gogu: Un director creativ e un hibrid care se construiește în ani de muncă și expunere
Cheil | Centrade este singura agenție din România premiată cu aur la festivalul internațional Luum Awards
După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
Graffiti PR își extinde portofoliul de marketing sportiv și sponsorizări cu proiectele Sports Festival și Transylvania Open
Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original
Dan Stănescu: Oamenii consumă branduri, brandurile consumă oameni, își trimit unii altora meme-uri constant, super-fluid, mega-deschis în ambele sensuri
[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu
[Minte & suflet] Mihai Popa-Radu: Epoca „serviciilor” este pe cale de dispariție, cel puțin când vine vorba de lucrul cu oamenii
Branduri senzoriale. Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri - Martin Lindstrom | Editura Publica, 2009
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate
Graffiti PR și Cult Market Research lansează prima ediție a Barometrului Influenței în social media (BAR)
[Obsesii part-time] Cristiana Belodan: Marea mea pasiune pentru scris s-a transformat recent într-o primă carte publicată. O cărticică test
[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție
[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how







![[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut](https://media.iqads.ro/2022/11/fotojet12-cover-410.jpg)





![[Comunicare ca la carte] Adrian Preda, studenții și un cal nebun](https://media.iqads.ro/2022/01/cover-19-cover-410.jpg)











![[Ad List] Moale, bun și dulce](https://media.iqads.ro/2020/11/adlist2-cover-410.jpg)
![[Ad List] În numele superficialilor de pretutindeni](https://media.iqads.ro/2020/08/pjimage-11-cover-410.jpg)










