Articole care fac referire la IAA Romania

IAA Romania

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizatie tripartita (advertiseri, agentii de publicitate, media), devenind in timp un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor celor implicati in procesul de creare al unei marci (branding). IAA a devenit aparator al marcii deoarece toate aspectele unei comunicari comerciale responsabile, care contribuie la reputatia unei marci, au nevoie de libertatea de a se dezvolta fara restrictii nejustificate. International Advertising Association a fost infiintata in 1938 pentru a apara comunicarea profesionista in domeniul marketingului. Intre timp, IAA a devenit sustinatorul libertatii de a alege atat a advertiserilor cat si a consumatorilor.

Nici o alta asociatie nu cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci sau are o organizare globala, cu baze in 96 de tari. IAA are o pozitie unica, ce ii permite sa intercepteze tendintele internationale in dezvoltare, inainte ca acestea sa devina evidente si sa ofere profesionistilor din domeniul comunicarii de marketing un forum international, in scopul schimbului de informatii la nivel mondial, celei mai bune practici, dezvoltare profesionala, informatii, experienta si idei. IAA apara publicitatea, ca forta de dezvoltare in toate societatile cu piata libera. Veniturile din publicitate asigura o mass-media independenta, pluralista, accesibila, cu canale competitive de informare pentru consumatori, pentru a se asigura libertatea de a alege a indivizilor. IAA Romania a fost infiintata in 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din Romania. Are in compozitie firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internathionale recunoscute in domeniul publicitatii si, in acest sens, asociathia a realizat pe parcursul celor unsprezece ani de existenta o serie de actiuni semnificative. Fiind un forum trilateral, IAA prilejuieste un schimb de opinii intre membri, indiferent de natura acestora.

 

MISIUNE:

Prioritatile asociatiei sunt:

• Sa promoveze rolul si beneficiile publicitatii ca forta vitala din spatele oricarei economii sanatoase precum si fondarea unei mass-media diverse, independente si accesibile intr-o societate deschisa.
• Sa protejeze si sa promoveze libertatea discursului comercial si a alegerii consumatorului
• Sa incurajeze practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii
• Sa ofere un forum pentru dezbaterea noilor subiecte legate de marketingul comunicarii si consecintele lor asupra unui mediu in continua miscare
• Sa fie la curent cu ultimele noutati legate de dezvoltarea, educarea si pregatirea in domeniul marketingului si al comunicarii
• Sa apere libertatea de a face publicitate in mod responsabil, fara restrictii nejustificate pe piata, in general, sau asupra unor categorii specifice de produse;
• Sa lupte pentru libertatea consumatorilor de a-si exercita dreptul de a alege intr-o societate de piata libera;
• Sa dezvolte si sa implementeze in mod continuu programe menite sa ridice standardele, printr-o dezvoltare profesionala de inalt nivel, pentru viitoarea comunitatea de marketing;
• Sa ofere o retea mondiala eficienta pentru schimbul de cunostinte de piata interna, inovatii in domeniul abilitatilor profesionale si cele mai bune practici in construirea unei marci printr-o varietate de platforme de comunicare, care includ o pagina web de clasa mondiala,
• Sa devina portalul/sursa preferata de comunicare pentru cele mai bune practici de construire a unei marci;
• Sa incurajeze libertatea agentilor de publicitate si a consumatorilor de a se angaja in schimbul de informatii personale, pe baza respectului reciproc, care asigura o valoare adaugata individului. Comitetul Director IAA si-a propus sa realizeze in timpul mandatului sau urmatoarele obiective:
• Dezvoltarea Scolii IAA de marketing si comunicare
• Organizarea de conferinte, seminarii dedicate ridicarii standardelor in industrie
• CSR: Implicarea IAA in sustinerea programelor de corporate social responsibility; aducerea in Romania a proiectului ACT Responsible; loby pentru reflectarea activitatilor de CSR in media, conform practicilor europene si a legislatiei in vigoare
• Organizarea EFFIE 2008
• Reglementarea publicitatii outdoor - IAA este parte dintr-un proces de consultanta a publicitatii outdoor, urmarind un echilibru corect intre eficienta publicitara si standardele esteticii urbane; Parteneriat cu Primaria
• IAA Publishing House - Traducere, adaptare, editare carti relevante pentru industrie
• Dezvoltarea si intretinearea siteului www.iaa.ro
• Campania Nationala pentru promovarea unui stil de viata sanatos (nutritie si sport) - in parteneriat cu CNA
• Codul de bune practici ( norme de conduita ) al industriei de comunicare din Romania
• Fondarea si dezvoltarea IAA Young Professionals
• Organizarea Summitului IAA European la Bucuresti
• Amenajarea sediului IAA, un loc de intalnire a intregii industrii de publicitate din Romania (BRAT, RAAA etc)
• Continuarea parteneriatelor cu autoritatile in baze protocoalelor semante (CNA, PMB, ASG,ARIS); noi parteneriate
• Continuarea parteneriatului cu SNSPA pentru modulul de master;
• Obtinerea statutului de ONG de utilitatea publica

 

MEMBRI IAA Romania:

Activ AD AD(D)VERITAS ALTEX Agentia OSC ARBOmedia Atip Design BAAS Mediaplus Baritchi Group Beta Cons Brands4Brands Brandtailors Brau Union Bridge Communication Beiersdorf Romania Big Media One Brand Connection Brandient Brands & Bears BRAT Breakfast Bucharest Bussines Week Burda Romania Business Media Group Bv McCann Erickson CAP Carat Romania CBR-Sabmiller Churchill View Coca Cola COGEP Cosmote D&D Research Danone PDPA Desero Edipresse Efect Media EUROMEDIA F.C.B. FC Dinamo Publicis Foss Advertising Generic Audiovizual (GAV|Scholz & Friends Bucuresti) GMP Global Media Graffiti /BBDO Grey Worldwide Romania Grupul Doi Headvertising Heat Advertising Hiproma - Carrefour Romania Hochland Romania Holcim Hotnews.ro Idea Zone iDesign Imagistica Advertising Imagoo Imedia Advertising Imperial Media Ines Group IQads Initiative Intact-Antena 1 Interbrew Kemper Music Romania Klass Advertising Leo Burnett & Target Loco Branding & Communication Lowe & Partners Lowe Public Relations The Marketer Magazine Masterfoods Romania McDonald's Media Consulta Media Direction Romania Media Hub Consultants Media Insight Media Mall Media Pro Mercury Promotions TBWAMerlin Advertising SRL MindShare Mistic Media Mobil'Affiche Momentum Romania Nestle Romania News Outdoor Nord Vision Adv Odyssey Communication SRL Ogilvy&Mather Optimum Media Direction Pernod Ricard Romania Phoenix Media Photoland SRL Precision Media Prima TV Procter & Gamble Romania Profil Communication Ltd. Proges Prospero Proximity Bucuresti Punct Advertising Quadrant Amroq Beverages RAIFFEISEN BANK RBN Ogilvy One Regie Radio Music Ringier Romania Romdrinks Saatchi & Saatchi Sanoma Hearst Romania Scala Thompson Splendid Media Spoon Media Starfoods Starlink Media Spotlight Tandem Film Production Team Advertising (Young & Rubicam) Tempo Adv. Total Advertising Trend Communication Twenty TVR Unilever Romania United Media Corporation Utopium Vitrina Felix Media Vodafone Webstyler Well Done Zenith Media

 

IAA Young Professionals

Este un program al IAA ce reuneste tineri profesionisti sub 25 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii. In intreaga lume exista peste 1000 de membri individuali IAA reuniti sub umbrela programulului IAA Young Professionals, ce are deja filiale in 12 tari si se extinde si in alte piete ajunse la maturitate. IAA YP Romania s-a infiintat intr-o zi cu ploaie, dupa doua dezbateri intense, cu cappuccino si bere intr-o cafenea din centru, in prezenta accidentala a lui John Griffits, care s-a oprit din durmul spre o petrecere pur romaneasca.

Mihnea Miculescu (Junior PR Executive - BV Mccann Erickson) - Presedinte

Corina Enache (Brand Manager - Beiersdorf Romania) - Vicepresedinte

Anamaria Damian (Junior Account Executive - GMP Advertising) - Secretar

Elena Ionita (Strategic Planner - Leo Burnett) - Director de program

Razvan Crisan (President - Asociatia Oricum) - Director de program

Alice Tataru (Assistant Account Planner - Graffiti BBDO)

Alina Tudor (Junior Consultant - Excellebo Management Consulting)

Andreea Pavel (Junior Editor - IAA)

Bogdan Gavrila (PR Manager - Centrul de Resurse Umane pentru Societatea Civila) - Director de program

Carmen Paun (Redactor - Business Media Group)

Constantin Radu (Managin Director IQAds) - Director de program

Diana Ceausu (Junior Strategic Planner - BV Mccann Erickson)

Ioana Filip (Copywriter - Scala JWT)

Ioana Gheorghita (Junior Strategic Planner - Leo Burnett)

Janina Trotea (Internal Communication Specialist - Coca - Cola HBC Romania)

Maria Musuroia (Redactor - Campaign)

Nicoleta Deliu (Junior PR Executive - GMP Advertising) - Director de program

Raluca Borascu (Strategic Planner - Leo Burnett)

Tudor Ghiurca (Junior Brand Manager - SAB Miller/ Ursus Breweries)

mai mult »

AdSubmission
Trimite-ne noile creatii IAA Romania