Next si Cap au realizat primul spot dintr-o noua campanie Biborteni

Agentiile Next si Cap au realizat spotul TV care anunta lansarea celor 3 sortimente de apa Biborteni. Potrivit unui comunicat, lansarea e sustinuta de 1,5 milioane de euro, in prima faza. Spotul va rula timp de o luna si jumatate, dupa care se va lansa un nou spot tactic, pentru a doua parte a verii.

"Am lansat apa minerala in 3 variante de carbonatare pentru a ne adresa mai multor categorii de consumatori. Previzionam ca cele 3 sortimente de apa minerala vor creste vanzarile cu 25-30% in 2007 fata de 2006. In plus avem asteptari mari si de la Valea Brazilor - produsul Biborteni pe segmentul de pret value for money - care ar trebui sa ne creasca vanzarile cu minim 20%. Ca obiectiv ne propunem sa ne mentinem cota de piata de 5% si sa castigam la nivelul unui an, 1-2%", a declarat Madalin Simion, Brand Manager Biborteni.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related