
Articole care fac referire la Brand Manager


Saatchi & Saatchi + The Geeks dezvăluie totul despre cine este Eduard, președinte de bloc și cum vrea el să facă lumea un bLOC mai bun

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Campania „Domestos susține igiena în școli” continuă și în scenariul roșu, cât timp cursurile se desfășoară online

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

Creeaza, imagineaza, da culoare orasului. Sunt ultimele zile de inscrieri la "A New Now" Street Art Challenge by George

Brands&Bears pune pe hartă “Adresa succesului”, prin comunicarea dezvoltată pentru LUXURIA Residence
![[De la IQads] Monica Dudău: Oamenii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri cand institutiile esueaza constant in a le indeplini](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage-13-cover-410.jpg)
[De la IQads] Monica Dudău: Oamenii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri cand institutiile esueaza constant in a le indeplini

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună
![[A New Now] Katerina Todorovski: Masca a devenit un simbol pentru anul 2020, iar purtarea acesteia este un semn de respect pentru semenii nostri](https://media.iqads.ro/2020/08/20200821-144721-cover-410.jpg)
[A New Now] Katerina Todorovski: Masca a devenit un simbol pentru anul 2020, iar purtarea acesteia este un semn de respect pentru semenii nostri

Campania Bringo pe timp de pandemie: "Provocarea a fost să redăm emoția când punga de cumpărături era întinsă de la un metru și zâmbetul nu se vedea de mască"

OPPO s-a lansat în România printr-o campanie filmată aproape în întregime cu smartphone-urile brandului

Suc-bere sau bere-suc? URSUS Cooler îmbină ce-i mai bun din ambele și lansează încă două variante - cu cireșe și cu grepfrut
