Printesa, borgul si publicitatea

Inainte de a scrie ce am pe suflet, vreau sa aduc la cunostinta cititorilor citeva informatii de culise despre articolul de fata.

Autorul va cere intelegere
Desi ideea imi dadea tircoale de multa vreme, si nu parea a ridica multe probleme in articulare, ei bine, blocajele au intervenit concentric si succesiv. Chiar si prietena mea feminista m-a privit blind, in timp ce imi spunea ca "in aceste conditii" (vezi regulile 1. si 2. de mai jos), nu are cum sa ma ajute. Oricita revolta as avea in tastatura la adresa misoginismului publicitar, pentru a fi scrisa, ea trebuie sa respecte conventia jocului.
Adica:
1. Publicitatea traieste din discriminare. Mi-au spus asta de curind, un director de strategie si unul de creatie. Ea desparte bogatii de saraci, femeile de barbati, copiii de parinti, intelectualii de analfabeti, si tot asa, urmind caile traditional umane sub care am ales sa ne definim.
2. In reclame nu exista moralitate, ele trebuie sa vinda. Singurele valori de care trebuie sa tina cont sint cele ale consumatorilor. Dar daca ii convinge sa cumpere incalcindu-le, cu atit mai spectaculos si mai frumos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related