
Alexandra Badicioiu Matei

![[Gen Z] Tina Crețu: Gen Z sunt mai mult decât consumatori, sunt content creators în relația cu brandurile](https://media.iqads.ro/2021/04/tina-cretu-cover-410.jpg)
[Gen Z] Tina Crețu: Gen Z sunt mai mult decât consumatori, sunt content creators în relația cu brandurile

Iulia Niculae - Cuciurean: Am mizat pe două direcții, dezvoltarea și promovarea comunității YP și expansiunea brandurilor cunoscute

Ruxandra Novac: Uneori mi se pare că mă sălbăticesc, mai ales dacă rămîn mai mult timp singură, că pierd limbajul

Beatrice Bara și povestea animației-parodie Dumb Ways to Spread: Nu ne așteptăm să primim atât de mult sprijin de la oameni
![[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut
![[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți](https://media.iqads.ro/2021/04/florin-merla-golin-cover-410.jpg)
[Gen Z] Florin Merlă: Gen Z sunt cam o treime din populația lumii și vor neapărat să ne facă să ne simțim depășiți

Alina Purcaru: În continuare femeile, autoare sau nu, sunt ținta unor glume deplasate, în continuare juriile literare sunt dominate de bărbați
![[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor](https://media.iqads.ro/2021/04/alina-galeriu-2-cover-410.jpg)
[Gen Z] Alina Galeriu: Comportamentul de consum din impuls al Generației Z este în opoziție cu nevoia de planificare strategică a brandurilor
![[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate](https://media.iqads.ro/2021/03/brandtailors-andreea-florea-2021-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Andreea Florea: Văd tot mai des branduri care încearcă să călărească acest val naționalist, aproape de fiecare dată într-un mod lipsit de grație sau subtilitate
![[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros](https://media.iqads.ro/2021/03/picsart-03-08-08-28-11-cover-410.jpg)
[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros

Andi Vanca, viața după festival: Ne vom digitaliza tot mai mult. Avaturi, lumi digitale, o mutare din lumea offline spre lumea online. Oh da, și suntem abia la început!

Robert Balan și Cartea cu tați: Cred că pentru toată lumea a fost la început un fel de surpriză în alegerea temei. E un lucru despre care nu se vorbește.
![[Marcom 2021] Georgiana Dragomir: Digital transformation nu mai este acum un nice-to-have, e o necesitate.](https://media.iqads.ro/2021/04/dsc5164-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Georgiana Dragomir: Digital transformation nu mai este acum un nice-to-have, e o necesitate.

Balada misoginului, un poem feminist cu cântec. Codruț Baciu & Cătălin Constantin: N-avem voie să ne uităm ca proștii cum hărțuirea asta crește în loc să scadă
![[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt](https://media.iqads.ro/2021/03/raisa-soare-mullenlowe-cover-410.jpg)
[Gen Z] Raisa Soare: Nu vor ca brandurile să le spună cine ar trebui să fie, ci așteaptă de la ele să se muleze pe cine sunt ei de fapt

Povestea lui Badea Neaoș. "În anul I de facultate, la un seminar, am avut de făcut un brief pentru un brand. Ne-am gândit că sigur putem inventa noi un brand. Și așa am și făcut"

Delia Zahareanu: Caligrafia e un fel de a trăi imaginea cu resurse minime. Un instrument de scris, linia și suprafața de lucru
![[Marcom 2021] Nicoleta Bujor: Provocarea în publicitate acum e să fii ca un compozitor surd care creează muzică în haos](https://media.iqads.ro/2021/03/nicoleta-bujor-stiloul-creativ-marcom-2021-iqads-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Nicoleta Bujor: Provocarea în publicitate acum e să fii ca un compozitor surd care creează muzică în haos

Iv cel Naiv: Sa fii scriitor e frumos. Sa traiesti din asta, in Romania e dificil. Asa ca majoritatea scriitorilor traiesc din activitati conexe care includ sau nu scrisul

Anca Ghinea, un creator în acțiune: Creativitatea este un carusel, pe care dacă știi cum să-l trăiești, devine chiar minunat.

Vlad Mihălăchioiu & Cristian Brînză: Antreprenorii au simțit cu atât mai mult nevoia de a socializa, în special cu persoane care se aflau într-o situație similară
![[Marketing de criză] Delia Corniciuc: Consumatorul și comunitățile au devenit tot mai atente la impactul pe care un brand îl are asupra mediului înconjurător](https://media.iqads.ro/2021/03/delia-corniciuc-cover-410.jpg)