Pentru o lume virtuala mai buna, Radio Guerrilla lanseaza Atlas de Mitocanie Urbana 2.0

Pentru o lume virtuala mai buna, Radio Guerrilla lanseaza Atlas de Mitocanie Urbana 2.0

Radio Guerrilla a lansat Atlas de Mitocanie 2.0, continuarea Atlasului de Mitocanie Urbana lansat in 2009. Adaptat la mediul virtual, acesta prezinta o colectie de specimene care adopta un comportament deranjant pe retelele sociale, in special pe Facebook. Printre personajele prezentate se numara Cersetorul de Likeuri, Agresivul de Invite, Grobianul de Comment sau Pitipoanca de Profil.

Campania beneficiaza de o serie de spot-uri audio citite de Mariana Zaharescu, Vocea Teleenciclopediei, si de o serie de printuri ilustrate cu specimenele.

Campania va include si doua aplicatii de Facebook pe pagina Radio Guerrilla:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related