Sendal a lansat aplicatia xPence Plus, o solutie pentru gestionarea cheltuielilor

Sendal a lansat aplicatia xPence Plus, o solutie pentru gestionarea cheltuielilor

Studioul Sendal a lansat aplicatia xPence Plus, o solutie pentru gestionarea cheltuielilor, potrivit unei informari din partea companiei. Interfata ofera utilizatorilor posibilitatea de a introduce rapid datele, de a crea categorii editabile, pe care le pot reordona in functie de prioritati.

Folosind Foreign Currency Mode utilizatorii interfetei pot calcula cheltuieli in functie de moneda de schimb din locul in care se afla. De asemenea, pot exporta chitante in format PDF sau pot vizualiza statistici animate. In plus, interfata ofera optiuni de back-up si restore, iar utilizatorii poate opta sa-si protejeze informatiile folosind o parola.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related