
Mobile


Despre sănătate, ca un mix bun între performanță medicală și empatie. O campanie Sanamed by Dare Digital

Glovo semnează parteneriat cu Decathlon și introduce în aplicație peste 20.000 de produse ale retailerului francez

Co-fondatorul Skype Jonas Kjellberg, futurologul Richard van Hooijdonk, noul responsabil cu digitalizarea României, ministrul Sebastian Burduja, antreprenorul tech Radu Georgescu si alți cunoscuți experți vin la prima ediție IQ DIGITAL Summit de la Iași

Project Agora a fost declarată una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din acest an de către Financial Times. Nikos Komninos explică creșterea fulgerătoare

WeContent Days: Experți europeni dezbat idei și tendințe pentru a crea conținut de succes în 2022, și nu numai
![[Creative Power] Cătălin Meșter: Trebuie educați și susținuți antreprenorii din România, în special când eșuează](https://media.iqads.ro/2022/05/zaz9628-cover-410.jpg)
[Creative Power] Cătălin Meșter: Trebuie educați și susținuți antreprenorii din România, în special când eșuează

Cheil | Centrade îşi consolidează oferta de servicii de comunicare integrată prin lansarea diviziei de Digital Media, coordonată de Ecaterina Matei

Cătălin Pațachia, Offerista Group: Consumatorii se așteaptă ca ofertele de retail să fie ușor accesibile online

Edenred și BCR au lansat un parteneriat care facilitează accesul companiilor la produsele Edenred, direct din aplicația George

Formula4 lansează o nouă serie de cursuri în format hibrid: modulul de strategie și planificare digitală alături de 13 sesiuni de workshopuri săptămânale

Biroul viitorului e locul în care te simți inspirat. PIATRAONLINE a construit biroul unde vrei să te întorci

Agenția Ideologiq își extinde portofoliul de clienți și realizează rebrandingul și comunicarea lanțului de restaurante fast-food DABO®

Tazz și Sodexo lansează o nouă metodă de plată - cardul de masă Gusto Pass poate fi folosit în cea mai extinsă rețea de restaurante disponibile în aplicația Tazz

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB
