[Comunicarea de tara] Bahamasul tineretii noastre

[Comunicarea de tara] Bahamasul tineretii noastre

Parca as bea un cocktail acum. Pe o insula. Cu un ocean cu apa limpede la picioarele mele. Si sa stau pe un sezlong. Si telefonul sa fie inchis. Ce-ar merge sa beau un Bahama Mama acum.

Campanii

It’s better in the Bahamas, nanana, romance all the day, suna unul din jingle-urile super catchy care te invita la vacanta in Bahamas.

Gerardot & Co ne indeamna sa cautam aventura, inspiratia si neobisnuitul pentru ca, intr-un final,  sa ne redescoperim pe noi insine, in timp ce gasim si adevaratul Bahamas.

Tot prin The Real Bahamas ni se prezinta aventura insulara drept o experienta plina de viata, la propriu, ce nu ne va plictisi niciodata. Dati volumul mai incet, s-ar putea sa va speriati putin.

UGC

Key words pentru o vacanta de primavara in Bahamas - petreceri pe plaja, sporturi pe nisip si tineri fara chef de somn. Chiar asa o fi?

Tonight we are young. Si nu doar tonight, ci aparent in fiecare zi petrecuta in Bahamas.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded