Creatie
Tattoo Weirdly Wonderful. Silviu Andrisoi: Tatuajele sunt cea mai asumata si volatila forma de arta, care evolueaza cu oamenii care le poarta
Stephan Pretorius: Când AI-ul generează 13.000 de variante de reclame, oamenii sunt obligați să devină mai inteligenți
Andrei Borțun: E un soi de come-back tehnic, în care creativii încep să simtă din nou că terenul pe care aleargă are o infrastructură foarte serioasă în spate
Tattoo Weirdly Wonderful. Millye Attila Csaba: Arta tatuajelor a contribuit la dezvoltarea și descoperirea mea personală
Jam Session Agency câștigă 6 trofee la Internetics 2025 și obține locul 2 în topul agențiilor din România
Rimantas Stanevičius: Romanian advertising feels a bit louder, warmer and maybe a bit more theatrical than Lithuanian
Rimantas Stanevičius: Publicitatea românească pare puțin mai zgomotoasă, mai caldă și poate puțin mai teatrală decât cea lituaniană
Tattoo Weirdly Wonderful. Alexandra Pintilie: Tatuajul este o mica parte din tine care inmagazineaza amintiri, trairi, experiente
Tattoo Weirdly Wonderful. Mihai Bizduianu: Rolul tatuajului astăzi este acela de a recupera controlul asupra propriului corp într-o lume digitalizată, oferindu-i unicitate și poveste tangibilă
„În banca mea”, inițiativa semnată de Romanian Angel Appeal și Waio Studio, îi cheamă pe adulți să privească lumea prin ochii adolescenților și să dea startul dialogului empatic
Godmother primește a doua nominalizare la BEA World 2025, cu proiectul IAA România “ReFashion – an Upcycling Project”
Tattoo Weirdly Wonderful. Cezara Pascu: Sa iti insusesti arta pe propria piele, ceva care sa te reprezinte constant, este un lucru minunat
Susan Credle: Brands have to get back to being disciplined and standing for something that's authentic
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
[Visual Key] Bianca Dragu & Mircea Solomiea: Trăim într-un haos vizual în care totul vrea să fie „cool” și „vândut repede”, dar rareori mai vezi ceva curat, care respiră
Ciprian N. Isac: În condițiile în care în acest an s-a strâns funia tocmai la cultură, cercetare, educație, cred că singura noastră șansă e să strângem rândurile, să ne ajutăm reciproc și să achiziționăm noi, din resurse proprii, act cultural






















