Brands&Bears a cucerit "Princessa" de la Global Spirits Company

Brands&Bears a castigat mana "Princessei" GSC in urma unui pitch desfasurat in toamna anului trecut. Agentia va dezvolta pachetul complet de comunicare ATL si BTL, avand ca sarcina principala cresterea notorietatii acestei marci pe piata din Romania. Global Spirits Company a incredintat comunicarea marcii Princess echipei Brands&Bears in urma unei selectii in care au fost punctate major creativitatea si intuitia strategica dovedita de echipa agentiei.
Pe langa marca Princess, Brands&Bears va dezvolta comunicarea integrata si pentru marca Dakk.

Global Spirits Company (GSC) este unul dintre principalii producatori de bauturi alcoolice din Romania, avand in portofoliu o gama completa de marci premium, medium si value. Princess este pozitionata pe segmentul value si se bucura de popularitate pe piata de spirtoase din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related