Un-hidden Romania - Apel Deschis pentru Fotografie de Street Art

Un-hidden Romania - Apel Deschis pentru Fotografie de Street Art

Dacă fotografiezi street art, participă la noul apel deschis lansat de Save or Cancel, în cadrul programului multianual Un-hidden Romania. Primul apel premiază 3 fotografii care surprind într-un mod remarcabil lucrări street art din spațiile publice din țară.

Poți trimite până la trei fotografii, în perioada 1 – 30 Noiembrie 2021, ora 23:59. Selecția fotografiilor este realizată prin vot public anonim online, pe website-ul programului Un-hidden Romania.

Apelul deschis acordă 3 premii, care nu se pot cumula. În plus, fotografiile premiate beneficiază de promovare în cadrul acțiunilor programului cultural Un-hidden Romania și în cadrul expoziției din Mai 2023, în București. În funcție de calitatea înscrierilor, unele dintre imagini pot fi selectate pentru publicare în viitoarea carte Un-hidden Romania, lansată în cadrul expoziției menționate mai sus.

Save or Cancel production va publica rezultatele selecției în luna Decembrie 2021, online.

Înscrie-te în acest apel deschis pentru a contribui la cartarea lucrărilor de street art în spații publice din România. 

Program realizat de Save or Cancel
Distribuit de feeder.ro
Parteneri: Muzeul Național de Artă Contemporană (București)Facultatea de Sociologie și Asistență Socială(București)Amural (Brașov)Colegiul Național de Arte Regina Maria (Constanța)Asociația Artipic (Iași)
Parteneri media: IglooZeppelinThe InstituteIQadsRevista Atelierul
Co-finanțat de AFCN 

Programul nu reprezintă în mod necesar poziția Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul programului sau de modul în care rezultatele programului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finanțării. 

Din 2009, Save or Cancel este un mediu de comunicare și propagare a artelor și culturii, promovând și facilitând rolul acestora în societatea contemporană. Programele multidisciplinare auto-inițiate de Save or Cancel au ca scop identificarea oportunităților sustenabile și adaptabile de (re)valorizare a existentului prin proiecte și programe culturale și editoriale

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related