Tempo Advertising s-a ocupat de ATL, PR si Media in campania de 100.000 euro a brandului Orangina

Tempo Advertising a dezvoltat componentele de ATL, PR si Media in cadrul "Orangina Bossaball Tour - Costinesti 2007", campania de promovare desfasurata de Carlsrom Beverages pentru brandul Orangina in perioada 14 iulie-15 septembrie. Avand un buget de 100.000 euro, campania se adreseaza unui public tinta care iubeste sportul si distractia, se arata intr-un comunicat de presa.

"Faptul ca marca Orangina a lansat BossaBall in Romania nu este deloc intamplator. BossaBall este cu siguranta jocul ideal pentru iubitorii marcii Orangina, ale caror trasaturi definitorii sunt: pofta de viata, faptul ca sunt mereu in cautare de experiente noi si au un stil de viata activ. Astfel, pe parcursul intregii veri, romanii care se vor afla pe litoralul Marii Negre vor avea parte de cel mai distractiv mod de a se "agita", in spiritul Orangina", a declarat Catalin Ignat, Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverage.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related