Skol aniverseaza 10 ani de prezenta pe piata din Romania printr-o noua campanie de comunicare

Marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod marcheaza 10 ani de prezenta pe piata berii din Romania prin lansarea unei noi campanii de comunicare, sub sloganul "Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol!".

Skol continua sa se pozitioneze drept o bere refreshing, intarind aceasta idee si prin intermediul unui insight general valabil: marea majoritate a consumatorilor acestei beri sunt persoane tinere, active, adeseori coplesite de ritmul alert al vietii de zi cu zi si in cautarea unor momente speciale care sa ii deconecteze de grijile cotidiene.

"De la lansarea pe piata din Romania, volumul vanzarilor Skol a crescut de 28 de ori fata de momentul lansarii, in 1999. In prezent, Skol se numara printre primele 10 marci de bere din Romania. Era firesc ca si pozitionarea brandului sa se cristalizeze, indreptandu-ne tot mai mult catre public si realitatile din viata acestuia.", a declarat Shachar Shaine, Presedinte United Romanian Breweries Bereprod.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

M. T.
acum 14 ani
"seful tau nu doarme, el doar vegheaza"?! LOL. cine a scris tampenia asta era mare, dar maaare fan chuck norris. penal.


Branded


Related