Discovery Channel "loveste" cu noua campanie originala de primavara

Discovery Channel, cel mai important post de televiziune din Romania ce ofera programe de non-fictiune, a anuntat lansarea noii sale campanii de primavara, intitulata "Aici devine interesant". Campania se concentreaza pe promovarea celor mai importante premiere si programe de succes, in cadrul noii grile localizate de programe. Alcatuita din activitati off-air si on-air, precum si activitati de PR, campania va incepe pe 1 aprilie si se va derula pe tot parcursul lunii.

Principalele programe promovate de aceasta campanie vor include urmatoarele documentare difuzate in luna aprilie: "Cum se fabrica", "Stiluri de lupta", "Suporterii-huligani ai fotbalului din toata lumea", "Criminalistii" si programul special de weekend, denumit "Turul Discovery". In aceasta campanie, Discovery Networks va recurge la instrumente inovatoare pentru atinge segmentele de public-tinta, in special tinerii curiosi, pasionati de lumea din jur si dornici sa isi largeasca orizonturile. Pentru prima data in istoria pietei publicitare din Romania, vor aparea stripe-uri pe mijlocul paginii in cele mai importante ghiduri TV, intr-un anumit slot orar, atragand atentia cititorului asupra programelor Discovery Channel. Mai mult, in premiera absoluta pentru Discovery Channel, programul "Cum se fabrica" va fi promovat in supermarket-uri, prin intermediul sistemelor de televiziune cu circuit inchis utilizate in aceste locatii. Anunturile publicitare ii vor face pe clienti curiosi sa afle cum au fost fabricate anumite produse, urmarind programul Discovery Channel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related