Lindab Romania a lansat campania "Rainline. Frumusetea vine din exterior"

Lindab Romania a demarat o campanie de promovare a sistemului de jgheaburi si burlane sub conceptul - "Lindab Rainline. Frumusetea vine din exterior". Dezvoltata in colaborare cu agentiile de publicitate Brand Factory si GAV Scholz&Friends Bucuresti, campania se va desfasura in doua etape, aprilie-mai si august-septembrie 2008 si va fi implementata printr-un mix de canale de comunicare: TV, Internet, print, outdoor si punctele de vanzare ale partenerilor. De asemenea, a fost creat www.rainline.ro, un site dedicat sistemului Lindab de drenare si colectare a apelor pluviale.

"Ne-am propus ca, incepand de anul acesta, sa promovam intens segmentul de jgheaburi si burlane Lindab Rainline printr-o campanie dedicata de imagine, in concordanta cu activitatea Grupului Lindab, lider mondial in fabricarea si comercializarea sistemelor de drenaj din otel", a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related