WWF – Luna Ursilor (Spot radio)

CONTEXT:

WWF România își propune să inițieze proiectul pilot ce vizează pragmatic co-existența dintre oameni și urși, prin achiziționarea echipamentelor de protecție și monitorizare a urșilor și prin organizarea programelor de educație pentru localnici și turiști din zona Tușnad.

Campania Luna Urșilor a fost un concept prin care am vrut să menținem discuția despre urși și oameni de-a lungul întregii luni prin activități de PR.

Din focus-group-ul și studiile realizate alături de WWF, am aflat că o parte din vina pentru care urșii vin în habitatul nostru o avem chiar noi, prin atitudini abuzive, derivate din statutul de turist.

Pentru a reprezenta acest tip de atitudini abuzive, am creat cele trei tipuri de urși care se regăsesc în habitatul oamenilor:

  • Ursus TikTokus, ursul filmat de oameni și pus pe Social Media
  • Ursus Chipsus, ursul hrănit de turiști
  • Ursus Tomberonus – ursul ”vedetă” care vine la tomberon și e ”drăguț”

Echipa Client:
Hanny Bratu
Sorina Hostiuc
Diana Iancu

Echipa Agentie:
Andreea Sandu
Oana Preda
Teodora Bonea
Alex Mielcioiu
Sebastian Olar
Arpad Rezi



Agentie

Brand

Campanie

An

2022

Tara


Companii

Branduri

Campanii



Branded


Related ads