Levi's - Tailor

Iulian Fecioru, copywriter Gavrila&Asociatii

In sfarsit, sunt relaxat, mi se cere sa scriu ceva care nu are nicio legatura cu Puiul (da, Acel Pui), zodia cu pulpe yummy sub care ne aflam, eu si colegii mei, de cateva luni. Asa, acum, elev BBH Londra, ce ai pregatit pentru azi la lectia de publicitate pentru jeansi? A, spotul “Croitorul" din campania “501 with anti-fit", ia sa vedem. Nu tu animatii fabuloase Smith&Foulkes, nici post-productie ireprosabila Nexus, insa da, un spot sarmant care nu te sparge de ras, ci iti pune cu manutele lui un frumos suras amuzat pe fata.

Imi place genul acesta de spoturi cu idei necostisitoare care pot fi filmate, in prima faza, cu camera de la mobil cu cinci minute inainte de prezentare, chiar cu secretara clientului. E simpatic si pentru ca, intr-un univers publicitar puternic sexualizat ca un purcel pe tava cu un mar dolofan in gura, acest spot prezinta un flirt cu aroma de film frantuzesc de anii ‘50 in care, blasfemie, protagonistii nici macar nu se saruta la final. Un cadru optim pentru beneficiu: cum sa arati fara a fi strident si bombastic ca blugii tai sunt “in raspar", “mai ciudati = mai cool" fata de cei ai concurentei? Introduci o bula romantica sub care iti camuflezi avantajul: unui tip ii place de o croitoreasa draguta; vine la ea si ii intinde noii sai Levi’s 501 . “Stranie cusatura" spune ea. El ii imbraca rapid, spunandu-i dulce ca vrut doar sa-i arate si pleaca “pe aripile vantului". Sigur, e si un strop de exhibitionism la mijloc, dar mie tot a Noul Romantism imi suna. Nu pot sa ma abtin si deja vizualizez reciproca in care el e de fapt stomatolog si o primeste pe fata in cabinet la o consultatie, iar ea ii arata dintii impecabili, ia o pastila de Orbit si pleaca ca o boare aruncandu-i un zambet seducator.


Brand

An

2006

Branduri



Branded


Related ads