Administrare a chestionarului

Modalitate de completare/gestionare a intrebarilor unui chestionar (costul administrarii depinde de metoda de esantionare si de populatia mama vizata), astfel: administrare realizata de recenzor: -  fata in fata: la domiciliu (tehnica adaptata pentru chestionare mai lungi, actiune precedata de un preaviz); la locul de munca/la birou (adaptata pentru teme avand o stransa legatura cu activitatea profesionala a subiectului); pe strada (cea mai folosita tehnica, permite interogarea unui numar mare de persoane, cu costuri mai reduse comparativ cu ancheta la domiciliu); -  prin telefon - tehnica adaptata pentru anchete efectuate in mediul profesional (chestionar scurt, durata a interviului sub 15 minute); - autoadministrare (completarea chestionarului se face de subiect); -  chestionar transmis prin posta - prezentat cu claritate si insotit de instructiuni de completare, precum si de un plic timbrat pentru raspuns (cost modic, rata de raspuns cuprinsa intre 3 si 10% si 10-15% chestionare ce nu pot fi exploatate); -  chestionar transmis prin suport telematic: Minitel (in Franta), Internet (raspuns rapid, reprezentativitate insa nesatisfacatoare). Este o tehnica utilizata in deosebi pentru panele si anchete omnibus.