Combinarea ansamblului politicilor de produs, pret, distributie si promovare utilizat de o companie pentru atingerea obiectivelor de marketing pe piata-tinta/piata potentiala. Mixul de marketing reprezinta un concept esential al teoriei marketingului modern, fiind cunoscut si sub denumirea de cei "4 P": produs, pret, plasare (distributie) si promovare/comunicare. Cei "4 P" ai mixului de marketing Mixul de produse: Gama de produse Calitate, stil Design Servicii conexe Marca Ambalaj Dimensiuni Garantii etc. Mixul pretului: Pret de catalog Remize, facilitati Forme de plata Termene de plata Conditii de creditare etc. Mixul distributiei: Canale Acoperire Sortimente Forta de vanzare Arie teritoriala Transport Depozitare Stocuri etc. Mixul promotional: Publicitate media Promovarea vanzarilor Relatii publice Marketing direct PLV Merchandising Saloane, expozitii, evenimente etc.




![[Case Study] The power of recall #pentrucaYOXO](https://media.iqads.ro/2021/04/850x4801-cover-410.jpg)


![[Directii de research] Luca DeNard (Nielsen Romania): In Romania exista o tendinta de asumare de riscuri si de a testa solutii inovatoare/noi](https://media.iqads.ro/2018/03/luca-denard-romania-1-cover-410.jpg)
![[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Creația - Partea a II-a](https://media.iqads.ro/2017/07/cover51-cover-410.jpg)












