Inovație, emoție și engagement strategic – Nhood România organizează noua campanie de Paște din Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor

Inovație, emoție și engagement strategic – Nhood România organizează noua campanie de Paște din Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor

Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor au lansat o nouă campanie de sărbători,  sub conceptul „Timpul cu cei dragi contează. Iepurașul știe și te premiază”, conceput și implementat de agenția de marketing IDEAZ. Campania aduce în prim-plan un mix de activări online și offline, interacțiune digitală și experiențe fizice menite să genereze trafic, loializare și un engagement autentic cu publicul.

Astfel, începând cu 19 martie, Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor administrate de Nhood România, devin locurile preferate de întâlnire ale comunităților, unde fiecare bon de cumpărături pentru Paște se transformă într-un bilet către premii și surprize inspirate. Campania urmărește să accelereze traficul în centre, să amplifice awareness-ul de brand și să fidelizeze consumatorii prin activări  interactive.

Mecanismul de participare în campanie a fost astfel gândit încât să motiveze toți vizitatorii centrelor: la cumpărături de minimum 50 de lei, orice bon încărcat pe www.timpultauconteaza.ro înseamnă o șansă de a câștiga unul dintre premiile oferite de Vodafone. Pentru a plusa la capitolul entuziasm și implicare, conceptul campaniei a introdus și Happy Hour, anumite intervale de timp în care participanții primesc premii instant, garantate, dacă se înscriu chiar acolo, ajutați de Agenții Iepurașului.

Astfel, Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor au cooptat Vodafone într-un parteneriat strategic, cu premii săptămânale care rezonează cu noile generații: Google Pixel 9 Pro XL, Google Pixel Watch, Google Pixel Buds. Rezultatul este un storytelling premium, susținut de gadgeturi de ultimă generație, care își găsesc locul perfect într-o campanie de brand experiențială.

Mai mult, în weekend-ul 12-13 aprilie, Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor transformă spațiile în zone de joacă și experimentare, prin ateliere creative pentru copii. Este încă un prilej cu care brandul trece dincolo de „shopping destination” și devine un cadru perfect pentru timp de calitate petrecut cu cei dragi.

Gândită ca o experiență completă, strategia de promovare urmărește un marketing mix 360°, unde social media engagement-ul, spoturile radio, bannerele indoor și echipele de „Agenți ai Iepurașului de Paște” se completează pentru a crea conexiuni reale și memorabile cu publicul.

„Pentru Centrul Comercial Auchan Titan, fiecare campanie depășește simpla activare de brand. Ne concentrăm pe strategii care aduc un impact real și pozitiv în viața comunității noastre. În colaborare cu agenția IDEAZ și parteneriatul cu Vodafone, am transformat insight-urile clienților în experiențe memorabile. Rezultatul? O campanie care nu doar că atrage atenția, dar creează entuziasm și engagement autentic, consolidând astfel legătura dintre brand și consumatori.

Prin evenimente tematice și educative, ne întâlnim cu clienții aproape în fiecare weekend la Scena Comunității, oferindu-le experiențe interactive și relevante, menite să inspire și să conecteze oamenii.”, Isabella Santeiu, Marketing Manager, Centrul Comercial Auchan Titan.

„Centrul Comercial Drumul Taberelor este, de ani buni, un hub de experiență, interacțiune și emoție. Campania de Paște este exemplul perfect al modului în care construim engagement autentic, dincolo de shopping. Ne dorim să transformăm fiecare vizită într-un moment de descoperire, iar această campanie ilustrează perfect acest lucru: mai mult decât cumpărături, oferim comunităților noastre spațiul ideal pentru momente autentice, de bucurie și apropiere.”, Andreea Alexandru, Marketing Manager, Centrul Comercial Drumul Taberelor.

“Ne-am dorit să cream, prin campania de Paște din Centrele Comerciale Auchan Titan și Drumul Taberelor, un ecosistem complex de comunicare, în care fiecare idee susține și crește mai departe povestea brandului. Deși au o componentă comercială la bază, campaniile de acest gen trebuie să creeze în primul rând emoție, să răspundă unor așteptări și să genereze entuziasm colectiv într-un context cu adevărat relevant. Astfel, împreună cu Centrele Comerciale Auchan, am construit un concept care îmbină strategia de marketing cu dorințele reale ale consumatorilor: timp de calitate petrecut cu cei dragi, surprize și experiențe care contează.”, Carmen Iordan, fondator IDEAZ.

Campania „Timpul cu cei dragi contează. Iepurașul știe și te premiază”, rămâne activă în centrele comerciale până pe 19 aprilie și tot până atunci se bucură de un landing page dedicat înscrierilor.

Nhood Services România este o companie de servicii integrate de real estate, specializată în operarea și comercializarea proiectelor mixte, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte sustenabile și de regenerare urbană.

Acționând în numele proprietarilor de activeNhood oferă o gamă largă de servicii destinate spațiilor de retail, rezidențial, birouri și huburi comunitare, cu scopul de a transforma spațiile existente în locuri vibrante și atractive, cu impact pozitiv asupra mediului, societății și economiei.

Nhood operează pe trei linii de business:

  • Property & Asset Services
  • Resources & Fund Investment
  • Development

Fiind parte din ecosistemul Ceetrus și Nodi, în România, Nhood administrează:

  • 25 de mandate pentru spații de retail și birouri (inclusiv leasingul),
  • Coresi Business Campus (un parc de afaceri),
  • Coresi AvantGarden (un proiect rezidențial),
  • 23 locații de retail la nivel național – Centrele Comerciale Auchan, inclusiv Coresi Shopping Resort.

Compania colaborează cu peste 15 clienți (printre care Ceetrus și Auchan) și gestionează Cartierul Coresi, cel mai mare proiect de regenerare urbană din România.

Nhood reunește expertiza și cunoștințele de real estate a peste 1.300 de profesioniști din 11 țări, pentru a regenera și transforma un portofoliu inițial de aproape 300 de centre comerciale din Europa, cu un potențial de dezvoltare de 30.000 de unități locative în cadrul a 40 de proiecte imobiliare.

Activele gestionate de Nhood sunt evaluate la peste 8 miliarde de euro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related