Procesul de educare a echipei de vanzarisi distribuitori de a vinde un nou produs ca parte de pregatire pentru lansarea lui, dezvoltarea de kituri de vanzari, briefurile pietei tinta si ai competitorilor si poate fi implicata si sublinierea planurilor unei organizatii de a crea cereri. Vezi Commercialisation; New Product Development.
the process of educating the salesforce and distributors to sell a new product as part of the preparation for its launch; the development of sales kits, briefings on the target market and competition, and outlining the organisation's plans to create consumer demand may be involved. See Commercialisation; New Product Development.


![[Podcast Brain it Forward] World PR Day - UK perspective on harnessing the power of PR](https://media.iqads.ro/2023/07/brain-it-forward-23-wpd-samantha-cover-410.jpg)
![[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim](https://media.iqads.ro/2022/02/ek-ch4-2-cover-410.jpg)
![[Case Study] Propaganda - Radio Guerrilla - "Binili Invinge"](https://media.iqads.ro/2017/06/guerrilla-cover-410.jpg)











