[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim

[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim

2021 nu a fost deloc așa cum spera la început Ena Karabelas, Executive Director Chapter 4 Romania, cu dinamica specifică normalității unor timpuri lipsite de pandemie. Chiar și așa, a fost un an de la care a învățat cât de necesare sunt în industrie adaptarea în fața provocărilor și abilitatea de a găsi soluții în situații imprevizibile. E abordarea pe care au avut-o și la Chapter 4 Communication, agenție care a reușit ca în 2021 să își mărească portofoliul de clienți cu 50%, să consolideze echipa și să gândească proiecte autentice. De altfel, asta e și speranța pe care Ena o are pentru industria de PR în 2021: ca gândirea pe termen scurt și investițiile în proiecte de tip one-off să fie înlocuite de autenticitate manifestată în campanii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related