[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim

[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim

2021 nu a fost deloc așa cum spera la început Ena Karabelas, Executive Director Chapter 4 Romania, cu dinamica specifică normalității unor timpuri lipsite de pandemie. Chiar și așa, a fost un an de la care a învățat cât de necesare sunt în industrie adaptarea în fața provocărilor și abilitatea de a găsi soluții în situații imprevizibile. E abordarea pe care au avut-o și la Chapter 4 Communication, agenție care a reușit ca în 2021 să își mărească portofoliul de clienți cu 50%, să consolideze echipa și să gândească proiecte autentice. De altfel, asta e și speranța pe care Ena o are pentru industria de PR în 2021: ca gândirea pe termen scurt și investițiile în proiecte de tip one-off să fie înlocuite de autenticitate manifestată în campanii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related