Articole care fac referire la Ana Aslan
Gerovital desemnat din nou Superbrand datorită standardelor înalte de calitate și încrederii oferite de consumatori
Ramona Dumitru: Bucureștenii i-au văzut pe colegii noștri de la Apa Nova în prima linie, zi și noapte. I-au văzut așa cum și noi îi vedem de mai bine de 20 de ani, ca pe niște eroi care pun orașul în mișcare
[Istorii de brand] 130 de ani de Farmec. Liliana Popa: Minimalismul va fi mereu o strategie bună împotriva trecerii timpului
Janina Nectara: Pe banii romanesti apar doar imagini ale barbatilor. Chiar nu s-a gasit nicio romanca suficient de merituoasa pentru a fi celebrata in mod oficial?
[CSR-ul lui 2017] Ioana Borza, Farmec: Ca brand, iti doresti ca si alti oameni sa empatizeze cu cauza si sa te ajute sa luptati impreuna
MullenLowe anunta un parteneriat cu Farmec. Agentia a castigat pitch-ul de creatie organizat de compania din Cluj
Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec): Foarte putini din cei care primesc o sponsorizare trimit, apoi, companiei care i-a ajutat un raport sau o monitorizare
[Brand romanesc] Monica Martin: Daca ar fi sa trasam niste coordonate, am spune ca brandul Farmec se adreseaza femeilor din mediul urban si rural, cu varsta peste 30 de ani, cu venituri mici si medii
Tema lui Bogdan Naumovici pentru brandul Romaniei: Distractia. Centru Vechi ar trebui sa fie Amsterdamul de Est. Mamaia, paradisul jocurilor de noroc. Prostitutie legala
Farmec face bilantul pe 2013: cifra de afaceri in crestere si distinctia de SUPERBRAND pentru Gerovital
Gerovital: un brand romanesc care genereaza aproximativ 230.000 de rezultate in 0,24 secunde la o cautare pe Google





















