MullenLowe anunta un parteneriat cu Farmec. Agentia a castigat pitch-ul de creatie organizat de compania din Cluj

MullenLowe anunta un parteneriat cu Farmec. Agentia a castigat pitch-ul de creatie organizat de compania din Cluj

MullenLowe este noua agentie de creatie a companiei Farmec, fiind declarata castigatoarea unei licitatii organizate la sfarsitul anului trecut.

„Comunicarea produselor cosmetice este o continua provocare: jucatorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce in ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. Stiam ca agentia castigatoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant in acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a aratat ca are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate”, spune Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.

MullenLowe va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul Farmec, din perspectiva integrata, strategica si creativa.

„Nationalisti sau nu, suntem cu totii romani in echipa MullenLowe si, firesc, ne bate inima pentru brandurile romanesti puternice, cu traditie. Iar Farmec este cu siguranta unul dintre brandurile cel mai puternic ancorate in sufletul si mintea romanilor. Suntem foarte mandri ca Farmec a ales echipa noastra, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi ca vom scrie impreuna file frumoase din istoria super brandului Farmec”, adauga Alina Balan, Client Service Director, MullenLowe Romania.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, este un brand emblema pentru Romania, al carui portofoliu impresioneaza o lume intreaga prin produse mereu actuale si moderne, concepute in laboratoare performante. Compania are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari. Istoria moderna a companiei incepe in anul 1967, cand Farmec devine primul producator de creme si emulsii Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan din Romania. Produsele se adresau femeilor ajunse in pragul varstei de 40 de ani, cand tenul arata primele semne de imbatranire. Astazi, portofoliul companiei insumeaza cateva sute de produse, cele mai cunoscute game fiind GEROVITAL H3 prof. dr. Ana Aslan, GEROVITAL H3 EVOLUTION, GEROVITAL PLANT, ASLAVITAL, FARMEC, ASLAMED, DOINA, ATHOS si OBSESIE.
Produsele companiei FARMEC se regasesc in supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tara sau pot fi comandate online, la preturi accesibile in raport cu calitatea, direct de pe site-ul companiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related