
Articole care fac referire la Asociatia Romana a Magazinelor Online


PayPo: Perioada reducerilor de Black Friday a însemnat o creștere de peste 5% față de 2021 pentru e-commerce-ul românesc

PayPo: The Black Friday discount period resulted in a more than 5% increase YoY for Romanian e-commerce
![[E-players] Raluca Radu, ANSWEAR: Clienții sunt din ce în ce mai exigenti și acest lucru ne bucură pentru că ilustrează o mai mare încredere în comerțul online și o adopție la scală largă a acestuia](https://media.iqads.ro/2022/10/zaz4962-copy-cover-410.jpg)
[E-players] Raluca Radu, ANSWEAR: Clienții sunt din ce în ce mai exigenti și acest lucru ne bucură pentru că ilustrează o mai mare încredere în comerțul online și o adopție la scală largă a acestuia

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

10 clienţi BT Mic, parte din programul de accelerare Start Online, se reinventează şi îşi lansează azi afacerea online

Ultimele zile de înscrieri la ecomTEAM 2021: peste 20 de speakeri confirmați și 5 workshop-uri gratuite pentru eCommerce

GPeC și MTH Digital lansează o primă serie de cursuri intensive de digital marketing în primăvara 2021

Raport GPeC E-Commerce România 2020: Cumpărături online de 5,6 miliarde de euro, în creștere cu 30% față de 2019

Trenduri în marketing digital: cum își crește Decathlon vânzările online prin afiliere cu 2Performant

Raport GPeC E-Commerce România 2019: Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

SocialPedia 14: Cu 3 zile înainte de Black Friday 2019, aflăm totul despre social media în e-Commerce

Ultimele zile de înscrieri Early Bird cu 50 EUR discount la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce și Digital Marketing

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături

Nir Eyal, autorul bestseller-ului „Hooked: How to Build Habit-Forming Products”, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

Brad Geddes, David Meerman Scott, Ross Simmonds și Russell McAthy – primii speakeri internaționali legendari anunțați la GPeC SUMMIT 12-13 noiembrie

Urmează o nouă ediție a Școlii de Vară GPeC - seria de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online

GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, București: +1000 de participanți unici, +40 speakeri locali și internaționali și 2 masterclass-uri sold out

Consumatorul în era e-commerce: Ce drepturi au consumatorii în mediul online și cum se pot apăra de pericole

Comerțul electronic este în creștere: 6,8 milioane de români şi-au făcut cumpărăturile online în 2016
