77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

77 de magazine online concurează pentru titlul de Magazinul Anului în E-Commerce în cadrul Competiției GPeC 2019

91 de magazine online și-au exprimat intenția de participare în Competiția GPeC 2019 din care 77 au fost acceptate în concurs, respectând integral criteriile de preselecție și regulamentul evenimentului. Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă, de 14 ani, magazinele online să asigure o experiență de cumpărare online facilă (User Friendly) și să ofere servicii de calitate consumatorilor prin evaluarea a peste 200 de criterii privind prezența lor online.

 

32 de specialiști + un robot în Juriul Competiției GPeC

Juriul Competiției GPeC este format din 32 de experți în E-Commerce și Marketing Online, dar și – în premieră – de robotul Richard dezvoltat de Aggranda care analizează criteriile de ordin tehnic și repetitive pe care ar trebui să le respecte magazinele online într-un timp mult mai scurt decât ar putea-o face un om.

Cele peste 200 de criterii de evaluare a magazinelor online pornesc de la ergonomia website-urilor / Usability până la Optimizarea Ratei de Conversie, Marketing, SEO, Securitate, E-Mail Marketing, Social Media, Mobile Presence – pe scurt, întreaga interfață a magazinelor online cu utilizatorii.

 

„Criteriile de evaluare GPeC sunt considerate de către magazinele online și de către marile agenții din domeniu drept cel mai bun ghid de optimizare a prezenței web pentru orice e-commerce. Fiecare magazin online înscris în Competiția GPeC va fi evaluat prin prisma fiecăruia din cele 200+ criterii și va primi recomandări practice despre ce trebuie îmbunătățit la site-ul lui, în așa fel încât să crească rata de conversie și să vândă mai mult”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

 

Juriul Competiției GPeC 2019 este format din: Gejza Nagy (Luigi’s Box), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Andreea Moisa (Beans United), Eugen Potlog (UX Studio), Florinel Chiș (ARMO), Mihai Vînătoru (DWF), Mădălina Pangrate (Google România), Andrei Georgescu (White Image), Lucia Ciucă (Epyca Management), Dragoș Smeu (Mavericks), Irina Bucurenciu (123 Form Builder), Bogdan Aron (2Performant), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dan Toma (Zitec), Răzvan Acsente (Vodafone), Marian Hurducaș (Necktie Agency), Anabela Luca (adLemonade), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cristian Iosub (Conversion), Adelina Oprea (Champaigns), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Cosmin Năstasă (Data Revolt Agency), Bianca Grip (GripAds), Cristian Ignat (Canopy), Adrian Pintilie (Extended), Roxana Olaru (CREADIV), Ovidiu Joița (iAgency), Cătălin Macovei (MoLoSo), Daniel Ene (MoLoSo), Cosmin Dărăban (GoMag), Miriam Cihodariu (Heimdal Security) și Florin Pețu (Admarks) + robotul Richard dezvoltat de Aggranda.

 

Consultanță avizată în discuții 1 la 1 între Juriul GPeC și magazinele online

Prima etapă de evaluare a magazinelor înscrise în Competiția GPeC s-a încheiat pe 11 iulie 2019, urmând ca pe 18 iulie reprezentanții magazinelor online să se întâlnească față în față cu Juriul GPeC pentru a le fi oferite recomandări de îmbunătățire a prezenței online, în urma auditului.

Întâlnirile Consultative GPeC se desfășoară pe 18 iulie la Hotel Sheraton din București, iar până la întâlniri, toate magazinele vor primi pe e-mail raportul de evaluare pentru a-l putea urmări pas cu pas împreuncă cu Juriul GPeC. Fiecare magazin online are la dispoziție aprox. 2 ore de discuții 1-la-1 cu Juriul GPeC, primind consultanță avizată de la acesta.

După întâlnirile din 18 iulie, magazinele online au la dispoziție două luni să aplice recomandările Juriului, urmând ca în perioada septembrie-octombrie să fie reevalute pentru a urmări progresul.

Potrivit lui Andrei Radu, “beneficiul major al Competiției GPeC este tocmai faptul că îți îmbunătățești prezența online în timp real, fiind mentorat de unii dintre cei mai buni specialiști din e-commerce și marketing online”.

În urma celor două runde de evaluare, magazinele online care obțin cele mai mari punctaje vor fi desemnate câștigătoare în cadrul celei de a XIV-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce – festivitatea de decernare a premiilor în Comerțul Electronic Românesc, care se va desfășura pe 5 noiembrie 2019 la Teatrul Național București.

 

Următoarele evenimente GPeC: Școala de Vară și GPeC SUMMIT cu Ryan Holiday

După Întâlnirile Consultative din 18 iulie, organizatorii GPeC pregătesc Școala de Vară de E-Commerce și Marketing Online care se va desfășura în perioada 21-26 august la Moeciu de Sus, jud. Brașov. Aceasta este singura serie de cursuri intensive de e-commerce și digital marketing din România, precum și mixul perfect între conținutul practic transmis în cadrul cursurilor și team-building, networking și distracție.

Înscrierile sunt în plină desfășurare, iar până pe 31 iulie este valabilă și o Ofertă Early-Bird care aduce discount-uri semnificative din taxa de participare. 

După Școala de Vară, următorul eveniment major este GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie, desfășurat în Capitală la Sala Mare a Teatrului Național București. Potrivit organizatorilor, primele noutăți vor fi anunțate pe 22 iulie, atunci când vor începe și înscrierile, dar a fost deja anunțat primul speaker internațional de excepție, respectiv Ryan Holiday – best-selling author cu peste 2 milioane de exemplare vândute.

 

GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Eveniment susținut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi’s Box, New Black, Oracle
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zitec

Lider pe piata IT & Digital Marketing din Romania, cu birouri in Bucuresti si Brasov, Zitec este specializata in dezvoltarea de solutii de afaceri, servicii si produse tehnologice personalizate, precum si... vezi detalii »

DWF

Suntem agentia specializata exclusiv in servicii SEO infiintata in anul 2013. Crestem traficul organic non-brand pe site conform obiectivelor de business ale fiecarei companii care apeleaza la serviciile... vezi detalii »

Beans United

Primul partener HubSpot in Romania In calitate de partener Platinum HubSpot, Beans United ajuta companii ambitioase sa-si atinga obiectivele, oferindu-le un program personalizat de generare de leaduri si retentie a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related