Articole care fac referire la Complice.ro
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
Complice.ro: Valoarea unei experiențe se prelungește în timp. Comenzi stabile, valoare în creștere în 2025 O experiență se anticipează, se planifică, se trăiește și se amintește
Bringo lansează Bringo YOU – programul de loialitate care răsplătește rutina de cumpărare cu extra-beneficii, fără înscriere sau costuri suplimentare
Complice.ro: Piața experiențelor, după 5 ani de la pandemie: de la cadou inedit, la pilon de wellbeing personal și organizațional. Creștere constantă și maturizare în comportamentul de consum
Complice.ro: 30% mai mulți clienți în 2024. 4 clienți corporate din 5 aleg să revină. Evenimentele tematice cu componentă experiențială, prefererate de companii
Complice.ro: Buget mediu pentru cadouri experiențiale, 550 lei. Bărbații aleg experiențele cadou pentru femei, femeile îi lasă pe barbați să își aleagă singuri
Complice.ro: +20% mai multe experiențe corporate în primele 9 luni ale anului, din inițiative de conectare și wellbeing pentru angajați. 12 decembrie, cea mai căutată zi pentru evenimentele corporate de final de an
Zacke PR devine partener de comunicare pentru Bringo, liderul național în servicii de livrare ultra-rapidă a cumpărăturilor
Principalele declarații din cadrul Fuckup Nights Bucharest, ediția XXI. Dragoș Ekart, fondator CyberAxo Agency: Omul învață prin două metode: prin imitație și prin eșec
Tudor Cosăceanu, vicepreşedinte UiPath România și Moldova, speaker la Fuckup Nights Bucharest: „Nu trebuie să îți fie frică să îți exprimi ideile, chiar dacă poți fi concediat pentru asta”
Evenimentele corporate cu componentă experiențială, motor de creștere accelerată în primul trimestru al anului pentru Complice.ro
Notorious Stories a aniversat 4 ani de la înființare într-o atmosferă plină de eleganță și rafinament
Complice.ro își dublează afacerile în 2023, până la 850.000, pe fondul intensificării acțiunilor experiențiale ale companiilor pentru angajați
Complice.ro, bilanțul cadourilor experiență: Femeile vor ca bărbații să învețe să gătească, iar bărbații vor ca femeile să se relaxeze și să învețe despre vinuri. Cât alocă fiecare pentru cadouri experiență
Complice.ro: Reduceri de până până la 30% de Black Friday la pachetele experiențiale din portofoliu. Prețuri începând cu 84 lei
Complice.ro: Dublare a vânzărilor pe segmentul corporate. Cifra de afaceri a crescut cu 90% în primele 9 luni ale anului, la 470.000 euro, peste cifra totală a anului 2022
Complice.ro, afaceri de 250.000 euro în primele 6 luni, în creștere cu 50%. Comanda medie corporate crește la 3000 Euro
Complice.ro: Experiențele în cuplu, cu ocazia nunților și aniversărilor, cele mai accesate pachete experiențiale în timpul verii
Complice.ro depășește ținta de dublare a afacerilor în 2022, după o creștere de peste 2,5 ori, ajungând la 430.000 euro
Peste 130 de invitați și 4 branduri prezente la al doilea eveniment din seria #Colors. Cum a fost ediția #VERDE
Ce campanii au pregătit de Black Friday magazinele Vegis.ro, EduClass.ro, Complice.ro, Floria.ro și Workspace Studio
Complice.ro: Experiență unică și exclusivistă pentru 8 clienți. NOIR by Complice– a blindfolded dinner experience
Complice.ro: Bugetul alocat de companii pentru experiențe de echipă variază între 75 și 450 de euro/angajat
Comunitatea eco-fashion Nu mai port a sărbătorit culorile în primul eveniment din seria #Colors. Cum a fost ediția Mov
Complice.ro: Creștere cu peste 30% a cifrei de afaceri în 2021. Bugetul mediu alocat premiilor și cadourilor experiențiale: 297 euro
Complice.ro: Sărbătorile din 2021, sezonul experiențelor care aduc echipele împreună. Bugetul mediu alocat pentru experiențe cadou pentru angajați: 30 euro/persoană
Reduceri de 25% de Black Friday la cadourile experiență de la Complice.ro și discounturi la abonamentele pentru cadouri
Complice.ro lansează abonamentele pentru cadouri experiențiale și estimează că serviciul va genera 15% din afaceri
Complice.ro: Creștere cu peste 50% cifrei de afaceri în prima jumătate a lui 2021. Evenimentele reinventate de pandemie, motor de creștere în semestrul doi
Complice.ro: Vânzările de experiențe și cadouri concept către companii au crescut cu 20% pe fondul muncii de acasă




























