
Articole care fac referire la Cosmin Vladimirescu


Mastercard lansează Mastercard Premium Collection, primul program de cashback automat cu acces la o selecție de parteneri, dedicat exclusiv posesorilor de carduri Premium din România

Mastercard și BRD lansează experiențe și beneficii exclusive pentru posesorii de carduri Premium din România

În premieră în România, Mastercard le oferă cashback garantat românilor care își plătesc taxele și impozitele cu cardul, până pe 31 martie

Griji în minus, beneficii în plus oferite de Mastercard românilor care își plătesc taxele, impozitele și facturile cu cardul

Mastercard, Edenred, Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS) și Up România susțin Dăruiește Viață cu o nouă investiție în echipamente de anatomo-patologie
![[Fabricat în RoMâine] Adrian Cighi: Un business sănătos are un model de business sustenabil pe termen lung, cu o bază solidă de venituri care cresc poate mai încet, dar sigur](https://media.iqads.ro/2022/11/pago-5770-cover-410.jpg)
[Fabricat în RoMâine] Adrian Cighi: Un business sănătos are un model de business sustenabil pe termen lung, cu o bază solidă de venituri care cresc poate mai încet, dar sigur

Mastercard și Junior Achievement lansează „Lecția de finanțe”, un program național de educație financiară, pentru profesorii din învățământul gimnazial

Aproape un milion de oameni au urmărit pe mai multe canale Climate Change Summit, eveniment dedicat soluțiilor la criza climatică

Mastercard, Indicele Plăților Digitale 2021: doar 50% dintre români primesc integral venitul lunar în cont, iar 17% primesc doar în numerar

Mastercard, Indicele Plăților Digitale 2021: Nivelul de cunoștințe al românilor privind plățile digitale limitează utilizarea acestora

73% dintre restaurantele din România se confruntă cu risipa alimentară: Edenred, HORA și Mastercard lansează primul Studiu privind risipa alimentară în industria locală de ospitalitate, alături de un Ghid practic, pentru operatorii de restaurante

Mastercard, Indicele Plăților Digitale 2021: În România, 2 din 5 adulți sunt nebancarizați, iar rata de terminalizare a comercianților este 32%, cea mai scăzută în rândul țărilor analizate

Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale, o analiză a plăților electronice în România, care indică potențial de creștere semnificativ, pe 3 direcții: infrastructură, utilizare, cunoștințe

Ioana Gorgăneanu este noul Head of Marketing and Communication Mastercard pentru România, Croația, Israel și țările din regiunea Balcanilor

Mastercard, OTP Bank România și Radcom lansează o soluție de plată unică în România, care optimizează costul călătoriilor pentru pasagerii din transportul public

Mastercard lansează campania „Să ai o lume întreagă în mâinile tale. De Neprețuit” – dedicată tuturor celor ce își vor lua un nou card Mastercard în această toamnă

Studiu Mastercard: Gen Z se bazează pe avantajele asigurate de avansul tehnologic, însă apreciază cel mai mult relațiile personale

Mastercard continuă parteneriatul pe termen lung cu Dăruiește Viață și finanțează o serie de sesiuni educaționale, dedicate siguranței pacienților

Mastercard lansează „Piața la drum”, primul proiect din Romania care îi aduce pe micii comercianți de la marginea drumului în economia digitală

Mastercard lansează campania „Ține mingea în joc!” și aduce baschetul mai aproape de fanii acestui sport și de publicul larg

Consumatorii care plătesc cu cardul Mastercard la terminalele POS Raiffeisen Bank din stațiile Rompetrol pot retrage numerar de până la 200 de lei

Mastercard continuă parteneriatul cu Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație și susține digitalizarea manualelor de educație financiară

Studiu Mastercard și Harvard Business Review: 88% dintre companii consideră că preocupările consumatorilor reprezintă un aspect important în strategia și practicile companiei de colectare a datelor personale

Mastercard lansează campania „Trăiește noul de neprețuit. Hello Priceless!” și, alături de Smiley, invită consumatorii să descopere noi experiențe și o serie de premii

Mastercard lansează, alături de Edenred, Sodexo și Up România și în parteneriat cu Qriser, inițiativa „HoReCa Împreună”

Mastercard semnează un parteneriat cu Grupul City Grill și încurajează plățile cu cardul în locațiile grupului din București

Mastercard susține performanța sportivă și educațională, devenind astfel unicul partener al echipei de baschet masculin U16 a Clubului Sportiv Universitar Știința București

Mastercard se alătură campaniei „Donează pentru linia întâi”, cu o donație de 500.000 de lei și contribuții suplimentare fiecărei donații individuale

Stațiile OMV în parteneriat cu Mastercard sprijină cinci spitale din România cu produse alimentare VIVA pe durata stării de urgență

Mastercard facilitează în România creșterea limitei pentru plățile contactless fără PIN și inițiază majorarea permanentă la nivel european

Mastercard se alătură Asociației Dăruiește Viața în lupta împotriva COVID-19, cu o donație de 100.000 euro

phos și Mastercard stimulează economia Europei cu o soluție care le permite IMM-urilor să accepte plăți digitale

#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"

Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, sărbătorită prin rock. Campania „România are sânge de rocker” a adus cu aproape 800 de pungi de sânge mai mult, în luna mai, la Centrul de Transfuzie București – echivalentul a 1.600 de vieți salvate

Majoritatea retailerilor europeni nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților care intră în vigoare din septembrie 2019
