O noua identitate de brand pentru AGERPRES

O noua identitate de brand pentru AGERPRES

The Public Advisors si agentia de creatie PQB au colaborat la realizarea si lansarea noii identitati de brand AGERPRES, informeaza un comunicat emis de agentia de PR. In cadrul procesului de rebranding, care s-a desfasurat pe parcursul a sase luni, PQB a creat un nou logo, un nou slogan ("Actualizeaza lumea",) un nou design pentru site si pentru materialele de comunicare.

"Este momentul ca AGERPRES sa se alinieze la tendintele din media internationala, ceea ce inseamna implicit ca trebuie sa avem o noua imagine si noi platforme de comunicare. Ne-am dorit sa pastram valorile de baza AGERPRES, dar sa le redesenam intr-un stil actual care sa poata comunica intocmai noile noastre atribute de brand. Ma bucur ca impreuna cu The Public Advisors si PQB am dus la bun sfarsit prima etapa a unui proiect care schimba radical in bine imaginea institutiei pe care o conduc", a declarat Alexandru Giboi (Director General AGERPRES).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related