Ansamblu de actiuni si mijloace cu caracter non-comercial direct pe care o firma/o organizatie le elaboreaza, le pune in aplicare si le urmareste in practica, in vederea asigurarii unei politici permanente de informare si comunicare eficienta cu publicul, crearea unei atitudini si imagini pozitive - atat in interiorul organizatiei, cat si in afara acesteia - asupra institutiei si activitatii sale (fata de clienti, furnizori, personal, presa, administratie, mediul economic, politic, social si cultural etc). Stabilirea, mentinerea si dezvoltarea unor relatii de incredere cu aceste segmente (actiuni ce conditioneaza, practic, existenta si dezvoltarea firmei), se realizeaza printr-o varietate larga de modalitati: simpozioane; congrese; mese rotunde; colocvii; mese-dezbateri; workshops; stagii de formare; burse de studiu; proiectii (de filme video, diapozitive, transparente, LCD, VideoShow); sponsorizare financiara; mecenat; vizite in cadrul firmei (zile ale portilor deschise - open days); acordarea de distinctii, cadouri promotionale; cataloage, brosuri, pliante, calendare, postere, mape, legitimatii, etichete, foi cu antet, invitatii, documente personalizate; publicatii proprii ale firmei, oferte personalizate; conferinte de presa; interviuri, publi-reportaje; carti de onoare; scrisori de multumire adresate clientilor; dezvoltarea unui site web propriu crearea de evenimente; invitatii (rezervari de locuri) la spectacole artistice, sportive, concerte, festivaluri; lobbying etc.



![[Work&Self] Raluca Mateiu: Nu cred deloc in povestile care spun ca trebuie sa existe mereu echilibrul perfect intre viata personala si cea profesionala, pentru ca un 50/50 nu va exista niciodata](https://media.iqads.ro/2025/11/photo-31-cover-410.jpg)


![[PR Playbook] Andreea Retea: Lumea e sătulă de comunicare “perfectă”. De multe ori, cel mai bun PR e să spui adevărul simplu, fără ambalaj](https://media.iqads.ro/2025/11/andreea-retea-poza-2-cover-410.jpg)



![[Stand up pe bune] Darius Grigorie: Îmi place să prezint lumea așa cum o văd eu, chiar dacă asta doare câteodată sau dacă e puțin stânjenitor](https://media.iqads.ro/2025/10/poza10-cover-410.jpg)


![[Stand-up pe bune] Dănuț Petre: Am momente în show când se lasă liniștea. Dar știu că e o liniște apreciată. La modul: Dar vai, unde a putut s-o ducă?](https://media.iqads.ro/2025/10/poza-de-prezentare-cover-410.jpg)

![[PR Playbook] Crenguța Roșu: Aici cred că se joacă viitorul meseriei: între viteză și sens. Oricât de multe canale și tehnologii am avea, miza rămâne aceeași: să fim înțeleși, nu doar văzuți](https://media.iqads.ro/2025/10/crengutzcrop-cover-410.jpg)


![[Work & Self] Claudia Chirilescu: Dacă nu am avea și eșecuri, nu am ști să ne redresăm dintr-un eșec. Să înveți să mergi mai departe, cu o nouă lecție în buzunar, este valoros](https://media.iqads.ro/2025/10/foto-chirilescu-claudia-cover-410.jpg)

![[PR Playbook] Alina Bratu: Publicul simte imediat când un brand vorbește sincer și când doar bifează o comunicare de suprafață](https://media.iqads.ro/2025/10/alina-bratu-cover-410.jpg)

![[Descifrat 3.0] Selly: Trebuie să poți să te adaptezi pe moment la ceea ce se întâmplă, lumea e în continuă schimbare, și viteza de adaptare e mult mai importantă decât pretenția de a cunoște viitorul](https://media.iqads.ro/2025/09/screenshot-2025-09-18-at-12-39-27-cover-410.jpg)
![[Work & Self] Oana Zamfir: Trăim în secolul imposturii, accelerat de social media. Pare că toată lumea se pricepe la toate, și asta mă sperie](https://media.iqads.ro/2025/09/img-9152-cover-410.jpg)






![[PR Playbook] Ioana Duca: Chiar dacă PR-ul face parte din industriile creative, există o știință elaborată în spate care ne „obligă” să ne uităm la date](https://media.iqads.ro/2025/08/shuttersounds-145-cover-410.jpg)









