Articole care fac referire la Google
În vizită la laboratoarele Google DeepMind: Creativitatea umană devine manualul de utilizare a lumii pentru AI
Alin Tămășan: Design-ul are o parte utilitară, funcțională, dar trebuie să fie și una emoțională, umană, că nu desenăm pentru roboți, ci pentru oameni
[Recap 2025] Mugur Pătrașcu: În curând industria nu va mai exista decât ca materie primă pentru alimentarea proceselor tehnologice
Mici experimente. Cum să trăiești liber într-o lume obsedată de obiective - Anne-Laure Le Cunff | Editura Publica, 2025
De la șah și go la marile probleme ale omenii. Cum a rezolvat DeepMind problema de 50 de ani a biologiei
Oferta Xiaomi pentru sărbătorile de iarnă: smartphone-uri, tablete și dispozitive smart, reduse cu până la 58%
Aleph Group și Reddit își extind parteneriatul în peste 45 de piețe la nivel global, inclusiv în România, devenind parteneri exclusiv de publicitate
"Extratereștrii" pe care îi construim. Geoffrey Hinton, "Nașul AI": Când o entitate devine mai inteligentă și mai puternică decât noi, ierarhia se inversează
Internetics 25 de ani: Gala aniversară și câștigătorii ediției. MRM România este Agenția Anului 2025, iar Netflix este desemnat Clientul Anului
Cum schimbă AI-ul regulile SEO: Zitec publică prima analiză de vizibilitate a brandurilor românești în răspunsurile AI
difrnt.: Onioptic Medical înregistrează o creștere de 48% a traficului organic printr-o strategie SEO axată pe rigoare medicală
AGI, geopolitică și „abundența radicală”. Demis Hassabis (DeepMind) despre viitorul muncii în era AI
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
1 an de SEO in America Latina - pluria.co isi tripleaza vizibilitatea organica prin campania de SEO difrnt.
Integrarea campaniilor în Google Marketing Platform - o strategie eficientă pentru maximizarea performanței în marketing
[Creativitatea de zi cu zi] Alex Petrescu: Creativitatea nu ar trebui să se teamă că regulile se schimbă, cum ar fi apariția AI-ului. Ba din contră, trebuie să le schimbe intenționat, ca jocul să continue
Cum arată viitorul marketingului digital? Analiză Data Revolt: Evoluția tehnologică redefinește rolul agențiilor de performance marketing și date
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
La nivel global, mărcile deținute de Amazon domină clasamentul spațiilor publicitare preferate de consumatori. eMAG – regele preferințelor în România
Cum ne raportăm, totuși, la noile instrumente AI în creație și cum ne impactează ele munca de zi cu zi?
[AIdea] Robert Dumitru: AI-ul este următorul pas logic în evoluția comunicării, la fel cum au fost tiparul, internetul sau social media
Xiaomi dezvăluie gama AIoT de generație următoare, cu dispozitive inteligente pentru casă, wearables și divertisment
Xiaomi lansează seria Xiaomi 15T, care îmbină o optică remarcabilă cu tehnologie de ultimă generație și un design emblematic
Primii speakeri internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 14 Octombrie – ediția aniversară de 20 de ani a celui mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din regiune
Neil Patel | The Google Update - de la căutările pe baza cuvintelor cheie la un model conversațional bazat pe inteligență artificială
GPeC SUMMIT 14 Octombrie – ziua în care domeniile E-Commerce și Digital Marketing sărbătoresc două decenii împreună cu GPeC














![[AIdea] Alina Iova: AI-ul este o unealta, nu un substitut pentru gandire critica sau experienta](https://media.iqads.ro/2025/10/alina-iova-managing-director-sense8-digital-technology-cover-410.jpg)


















