Marketer @ WebDigital

Anunt valabil pana la data de 2017-04-16
Companie: WebDigital
Tip job: Marketing, Digital

Dă voce brandului nostru

Ne dorim mult un coleg care sa ni se alature pe un drum pe care noi il iubim si il parcurgem deja de ceva vreme.

Vrem sa ii spunem marketer si principalele lui calitati ni s-au impus imediat (precum in real time marketing aproape :p) ca fiind:

  • Adaptabilitatea la schimbarile din probabil cel mai dinamic mediu al momentului: online-ul (o carte pe social media scrisa intr-un an nu mai e actuala cand va fi publicata),
  • Flexibilitatea intelectuala, creativitatea care sa permita reconstructia rapida a strategiilor in functie de noutatile tehnice, evenimente, cercetari de piata s.a.,
  • Pasiune de a invata rapid lucruri noi si puterea, creativitatea si dorinta de a le implementa (diploma aia de acum 3 ani si cunostintele atestate de ea sunt depasite).

 

Ce spun cele de mai sus?

Spun despre un domeniu fascinant, unde nu te poti plictisi, unde trebuie sa te auto-depasesti si sa o iei constant de la inceput (o noua platforma, un nou tool, o metoda mai buna de analiza), spun ca eficienta maxima este solutia obligatorie pentru invatare constanta si implementari de campanii smart.

O a patra calitate vrem sa o exprimam printr-o intrebare si metafora aferenta.
In urmatoarea suita de cifre:
19 5 20 17 5 13
9 14 5 3 8 9 16 1
22 5 2 4 9 7 9 19 1 12, vezi un om, ii intelegi dorintele, stii ce cauta si cum il poti ajuta?

Daca da, dorim sincer sa ne cunoastem pentru ca ne pasioneaza marketing stiintific, iar o comunicare, o campanie, chiar experimentala consideram necesar sa se argumenteze prin cifre, prin analize la zi si sa se lanseze chiar in conditii de incertitudine.

 

La interviu te vom intreba sigur:

Ai un blog? De cat timp lucrezi in domeniu? Cum construiesti o audienta?
Daca nu poti raspunde “Da” la prima intrebare, minim “1 an si jumatate” la secunda, va fi foarte greu sa ne convingi de mai mult decat de a savura o cafea impreuna.

 

Mai concret putin, ne dorim:

  • Comunicare recurenta (un bun “content marketer”) pe audiente specifice si strategie pe social media, cu implicitul testarii si imbunatatirii constante in urma unor raportari recurente,
  • “Awareness” al brandului care sa atraga lead-uri cuantificabile cantitativ si calitativ si sa accelereze vanzarea serviciilor agentiei,
  • Monitorizarea si analiza constanta a pietei (interne si externe) si propunerea de strategii mai eficiente in consecinta (folosire PPT, Excel s.a.),
  • Analiza constanta si pe segmente de piata/audiente, a NPS-ului si imbunatatirea acestuia prin brand marketing,
  • Cunostintele de grafic design sunt un plus,
  • Creativitate lingvistica, capacitate de a genera content atractiv si regulat,
  • Participarea la evenimentele de profil ce permit promovarea agentiei (chiar sustinere de discursuri daca te tenteaza si dezvolti calitatile necesare).

Noi suntem o echipa plina de viata, lucram 4 zile pe saptamana, de marti pana vineri.
20% din program e dedicat dezvoltarii personale, pentru ca ne dorim exceptionalul intotdeauna, pentru ca WebDigital reprezinta suma oamenilor care o compun plus o anume inteligenta colectiva (pe care cercetarile Google asupra performantelor echipelor lor, de pilda, o teoretizeaza).

Iti putem povesti mai multe despre noi, insa dorim sa te lasam sa ne descoperi tu si pentru faptul ca te dorim mai ales datorita pasiunii pentru marketing online.

Asa ca asteptam nerabdatori sa actualizezi CV-ul si sa-l trimiti prin formularul de mai jos!

Aplica la acest job

Related