Cautam cele mai bune voci ale publicitatii. Start inscrieri la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music

Cautam cele mai bune voci ale publicitatii. Start inscrieri la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music

"At first I was afraid I was petrified/ Kept thinking I could never live without you by my side”

“Turnaround, every now and then I get a little bit lonely and you're never coming round”

“She's up all night to the sun, I'm up all night to get some/ She's up all night for good fun, I'm up all night to get lucky”

Daca auzi un beat citind versurile de mai sus, inseamna ca trebuie sa afli de Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music. Pana la 12 septembrie asteptam inscrieri in competitia dedicata publicitarilor cu ureche muzicala si o pasiune pentru a se auzi cantand. Ne gandim la cei care vad in orice obiect un microfon de scena si care vor sa inlocuiasca covorasul de baie cu covorul rosu. Cat Music este naming partner al evenimentului, aducand mai multe vedete din portofoliu care vor canta impreuna cu publicitarii participanti. De asemenea, MC-ul Cupei Agentiilor la Karaoke by Cat Music va fi CRBL. Evenimentul este sustinut de Blue Air, care propune o proba speciala si premii pentru participanti.  

Agentiile care vor sa se intreaca la eveniment se pot inscrie in competitie pana la 12 septembrie. Fiecare agentie va avea o echipa de doi pana la zece oameni (printre care pot invita si un client daca doresc). Echipele participante isi vor crea o identitate muzicala proprie, printr-un nume de scena al trupei, un logo si o coperta pentru primul EP al agentiei (template-ul pentru coperta se gaseste aici).

Evenimentul va avea loc pe 23-24 septembrie, seara. Fiecare echipa inscrisa va avea 3 urcari pe scena si va parcurge 3 probe muzicale. Nu toti membrii echipei trebuie sa participe la fiecare proba, dar fiecare membru al echipei va trebui sa urce cel putin o data pe scena.

I. Proba melodiei echipei– proba vocala pregatita integral dinainte de competitie, cu negativ si/sau cu instrumente proprii, aduse si instalate de echipa;

II. Proba Cat Music. Echipele participante vor alege o singura piesa dintre cele 39 de melodii selectate din repertoriul artistilor Cat Music participanti (Delia, Elena Gheorghe, What’s Up, Voltaj, Cabron, Giulia, Smiley, Shift sau Mandinga) si o vor interpreta alaturi de artistul ales; 

III. Proba pe un brief live – o provocare trasa la sorti, la eveniment, de la care echipa trebuie sa inventeze o poveste pe care sa o prezinte si sa o ilustreze interpretand pe scena o melodie alaturi de trupa FreeStay. Exemplu de provocare: Agentia ta tocmai a castigat un cont misto, alege o melodie prin care sarbatoresti victoria. Participantii vor alege una dintre cele 87 de melodii din repertoriul trupei FreeStay.

Agentiile vor putea alege melodiile dupa finalizarea inscrierii la eveniment.

Pentru proba Cat Music, fiecare dintre artistii invitati poate fi ales de cel mult 3 ori ca partener de scena, dupa principiul primului venit. 

Inscrierile se fac prin completarea unui formular si trimiterea lui la [email protected] si achitarea unei taxe de participare de 200 de euro/echipa. Sunt acceptate cel mult 27 de echipe, in ordinea inscrierii in competitie. Participantii trebuie sa fie obligatoriu angajati sau colaboratori ai respectivei companii si sa nu fie sau sa fi fost candva cantareti profesionisti. Regulamentul complet al competitiei se gaseste pe site-ul dedicat.

Cat Music va premia cea mai buna reprezentatie si cel mai bun band act cu artisti din portofoliul sau, precum si cea mai buna coperta de album a agentiei. Juriul va desemna Agentia Anului la Karaoke (locurile I, II si III), cea mai curajoasa si cea mai creativa echipa, cel mai bun exemplu de teamwork, cea mai buna prezenta scenica, cele mai ingenioase nume si logo-uri ale echipelor.

Solicitarile de sponsorizare a evenimentului pot fi trimise la adresele [email protected] (in atentia Adrianei Jescu) si [email protected] (in atentia lui Marin Preda), iar cele de parteneriat la [email protected] (in atentia Iuliei Bacanu).

Despre Cat Music
Cat Music este principalul jucator din industria muzicala romaneasca. De-a lungul timpului, din portofoliul Cat Music au facut parte trupe-fenomen care au scris istorie: O-Zone, Andre, 3 Sud Est, BUG Mafia, La Familia, N&D, Class, Ro-Mania, Valahia si multe altele.

Cu o cota de piata de peste 30% si un catalog ce depaseste 6000 de piese, Cat Music reprezinta unii dintre cei mai influenti si de succes artisti ai momentului -  Delia, Elena, Smiley, CRBL,  What's Up, Andreea Banica, Giulia, Voltaj, Mandinga, Shift si altii. Artistii de top din portofoliu si cei peste 1 milion de abonati la canalul de YouTube sunt atuurile care confirma pozitia de lider a Cat Music. Mai multe informatii pe catmusic.ro si facebook.com/CatMusicRomania.

Despre Blue Air
Blue Air si-a inceput activitatea cu doua aeronave, 4 rute si 35 de angajati, pe 13 decembrie 2004, aceasta fiind fondata din dorinta de a crea o companie romaneasca care sa ofere calatorii sigure, confortabile, la un pret accesibil. Astazi, la aproape 10 ani de la lansare, Blue Air a ajuns in topul companiilor aeriene din Europa, fapt demonstrat de cei peste 10,5 milioane de pasageri care au ales serviciile companiei, iar dezvoltarea continua.

Despre Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music
Un eveniment IQads, parte dintr-un concept mai amplu de competitii creative dedicate industriei publicitare din Romania, Cupa Agentiilor. Seria de evenimente este marca Blue Idea si include Cupa Agentiilor la Fotbal, aflata la a VI-a editie, Cupa Agentiilor la Gatit, aflata la a II-a editie, si inca o competitie in premiera: Cupa Agentiilor la Gaming.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related