Raportul OMV Petrom - The Power of Stories dezvoltat de WEBSTYLER a fost castigator in categoria CSR Report la European Excellence Awards

WEBSTYLER a fost premiata la European Excellence Awards, cea mai importanta competitie de PR si comunicare din Europa pentru Raportul OMV Petrom The Power of Stories.

Optimismul a fost conceptul central in strategia de promovare a raportului in mediul digital si social media.

Inovatia adusa modului de prezentare a raportului de CSR a permis o transformare a acestuia din instrument statistic intr-unul de interactiune cu publicul. Realizarile din timpul anului, cifrele raportului au fost puse intr-un content cu accent pe storytelling, fiecarei actiuni din cadrul proiectului fiindu-i prezentata povestea.

Soarele vazut din PRISPA  

 

Solidaritate digitala

In cadrul modulului de prezentare a raportului a fost implemnat un barometru al optimismului care permitea masurarea gradului declarat de optimism inainte si post citire a informatiilor.

De la 68 % la 86 %

Lideri de opinie implicati in Tara lui Andrei au fost invitati sa creeze continut pe pagina de Facebook a proiectului si sa interactioneze cu fanii povestind ce i-a facut pe ei optimisti in timpul implicarii in proiect. Printre ei au fost: Adrian Pop, reprezentant al proiectului PRISPA si Tequila, video blogger.

[ UPDATE ]

Brief & Feed-back de la client

"Principala cerinta din brief a fost aceea de a prezenta proiectele de implicare in comunitate din anul 2012 si a impactului lor asupra societatii. In raport trebuia sa surprindem nu doar activitatile din proiectul de CSR cu cea mai mare notorietate, Tara lui Andrei, ci si toate celelalte activitati de responsabilitate sociala pe care Petrom le deruleaza.

Cea mai mare provocare venita de la client a fost ca acest proiect sa respire povesti, sa fie un proiect de storytelling, nu doar o enumerare de cifre. In aceste conditii am reusit sa adaugam valoare descoperind “puterea povestilor”, conceptul de comunicare al proiectului.

Clientul a simtit instant potentialul conceptului de a face oamenii curiosi sa urmareasca raportul si sa descopere impactul proiectelor de CSR ale Petrom. De asemenea, sunt convins ca intreaga echipa de CSR s-a regasit in acest concept ce propune tema optimismului, fiind niste oameni pe care ii defineste optimismul"
Bogdan Nitu, WEBSTYLER

 

Audienta raportului & Efectele prezentarii

Audienta raportului este extrem de variata, intrucat el reprezinta principalul vector de comunicare care reuneste rezultatele anuale ale OMV Petrom in domeniul implicarii in comunitate. Forma sa online se adreseaza publicului tanar si activ de pe platforma Tara lui Andrei, dar si clientilor care viziteaza website-ul www.petrom.com. Intranet-ul adreseaza angajatilor din toata tara. De asemenea, in format hard copy, el este distribuit anual catre peste 300 de stakeholderi, de la autoritati locale si centrale, reprezentanti ai societatii civile si mass-media. De aceea, pentru a fi relevanti provocarea noastra anuala este de a gasi acel element comun la care sa vibreze toate categoriile de public. Iar in 2012, ne-a unit puterea povestillor si optimismul pe care am vrut sa il transferam catre toti cei care intrau in contact cu raportul nostru.

Audienta s-a largit incluzand pe langa publicul de nisa si public mainstream, iar datorita conceptului interactiv si al modului de prezentare (storytelling), au fost mai multi lideri de opinie care au comentat si interactionat activ cu raportul. Publicul s-a implicat prin comentarii la articolele si temele tratate in raport.
Mona Nicolici, OMV PETROM

 

Echipele implicate

WEBSTYLER: Mihaela Stefanica, Horia Manolache, Corina Bordeianu, Alexandra Ionita, Arina Udup, Vicentiu Popescu, Cosmin Panait, Maria Dumitrica, Georgiana Cujba

GMP: Bogdan Stanciu, Valentin Nastase, Veronica Gogescu

OMV PETROM: Mona Nicolici, Maria Besnea, Alina Tudor, Ioana Despan

[ /UPDATE ]

Date din raportul general

Raportul cuprinde capitolele de activitate CSR ale OMV Petrom in activitati de: educatie, mediu, sanatate, dezvoltare comunitara, sustinerea ONG-urilor si implicarea angajatilor, contributiile companiei depasind 5 mil. de euro.

Educatie

 

Mediu

 

Sanatate

 

Dezvoltare comunitara

 

Sustinerea ONG-urilor

 

Implicarea angajatilor



Campanii

Subiecte

Sectiune



Related