[Studiu de caz] Lideri pentru comunitati in Tara lui Andrei, realizata de Graffiti PR pentru Petrom

[Studiu de caz] Lideri pentru comunitati in Tara lui Andrei, realizata de Graffiti PR pentru Petrom

Castigatoare a Silver PR Award for Excellence in cadrul Romanian PR Awards 2012, campania "Lideri pentru comunitati in Tara lui Andrei" dezvoltata de Graffiti PR pentru Petrom a avut drept obiectiv crearea unui program de dezvoltare a leadershipului comunitar. Online, peste 100.000 de membri ai comunitatilor au fost expusi la mesajele cheie, au fost inscrise peste 150 de proiecte propuse de profesori si elevi si au fost scrise peste 200 de articole care au acoperit subiectul in presa locala si cetrala.

Campanie: Lideri pentru comunitati in Tara lui Andrei
Client: Petrom
Agentie: Graffiti Public Relations
Medium: BTL, TV, online
Perioada campaniei: 15 mai – 15 iunie
Premii: Silver PR Award for Excellence, Romanian PR Awards 2012, categoria Responsabilitate sociala (CSR) si dialog cu grupurile cointeresate

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related