
Articole care fac referire la PETROM


UNFINISHED festival breaks the silence: sound walks, family-style dinners, spoken poetry, blind dates, and many other experiences between September 22-24

Festivalul UNFINISHED rupe tăcerea în weekendul 22-24 septembrie. Experimente sociale, sesiuni de dans, mese family-style, dezbateri, blind dates și multe alte experiențe

War journalist, Anelise Borges, and human connections expert, Lakshmi Rengarajan, talk about silence at UNFINISHED Festival

Jurnalista de război, Anelise Borges, și experta în conexiuni umane, Lakshmi Rengarajan, vorbesc despre tăcere la UNFINISHED

Registrations are open for the eighth edition of UNFINISHED - a festival where time is worth more than money

UNFINISHED a deschis înscrierile la cea de-a opta ediție a festivalului și acceptă doar 3141 de participanți

La un an de la parteneriatul cu SARMIS Capital, COS își consolidează business-ul la nivel național și ajunge la o cifră de afaceri de 28 mil. EUR în 2022
![[Creative 2023] Diana Crâșmariu: În domeniul nostru cred că e important să nu pierdem contactul cu ce simt oamenii, să ne cultivăm sensibilitatea, emoția](https://media.iqads.ro/2023/03/c3a6023-copy-cover-410.jpg)
[Creative 2023] Diana Crâșmariu: În domeniul nostru cred că e important să nu pierdem contactul cu ce simt oamenii, să ne cultivăm sensibilitatea, emoția

Auchan România devine partener oficial al Capitalei Europene a Culturii 2023 – Timișoara, continuând acțiunile care sprijină dezvoltarea brandului de țară

Programul “Pactul pentru Tineri”, inițiat de CONAF și susținut de OMV Petrom, are un nou spot video, “Clasa M. Clasa Mamelor Minore”, realizat de Cheil | Centrade

Află tendințele în comunicarea business-to-business de la cei mai buni specialiști de pe piața locală

Grupul ONG-uri pentru Cetățean și FCB cheamă românii la Marea Adunare Virtuală, pentru modificarea unei legi abuzive

ACT Responsible și IAA prezintă Expoziția „Great Ads for Good” la Conferința Globală „Creativity4Better” 2022

Începe UNFINISHED: patru zile de workshopuri, conversații, instalații și performance-uri susținute de 40 de invitați din întreaga lume

Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
![[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea](https://media.iqads.ro/2022/07/bogdan-costin-cover-410.jpg)
[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea

Securitatea energetică europeană – una dintre temele Atlantic – Black Sea Security Forum, ediția a 4-a

Daikin Europe a încheiat anul fiscal 2021 cu cele mai bune rezultate financiare din istorie. Compania a înregistrat vânzări record de 4,3 miliarde de euro

După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+
![[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie](https://media.iqads.ro/2022/05/codin-caradimu-cover-800-cover-800-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie

Meli Melo lansează un manifest „anti-etichetă” împreună cu noua colecție primăvară-vară, într-o campanie semnată FCB
![[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu](https://media.iqads.ro/2022/04/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu

Jam Session Agency continuă dezvoltarea agenției prin cooptarea în acționariat și management a 2 noi parteneri: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr devin Co-Managing Partners

BeeFast și Auchan, parteneriat strategic pentru livrările de proximitate din București și Brașov ale retailerului

New Moon și-a diversificat portofoliul cu noi clienți din industria auto, oil&gas, pharma, tech, IT&C, cybersecurity, retail și FMCG

Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA
