
Articole care fac referire la PETROM


Ana Murray: O sa fie dificil de a aduce pe agenda publica si alte discutii in afara crizei medicale. Organizatiile vor trece in continuare prin exercitiul de echilibristica financiara

Asociația InspirAction sprijinită de OMV Petrom susține învățământul prin dezvoltarea personală a 136 de elevi si profesori în cadrul proiectului „Building the Leaders of Tomorrow”

Plini de energie in sprijinul copiilor defavorizati: VARTA doneaza 1 leu din fiecare blister de baterii vandute catre Asociatia Speranta Pentru Copii Brasov, Organizatia Umanitara Concordia si Fundatia eMAG pentru Educatie

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore
![[UnViitorMaiBun] Raluca Nicolaescu: Pandemia a schimbat modul în care trăim, lucrăm, studiem, interacționăm și inovăm](https://media.iqads.ro/2020/09/raluca-nicolaescu-head-of-marketing-mastercard-romania-cover-410.jpg)
[UnViitorMaiBun] Raluca Nicolaescu: Pandemia a schimbat modul în care trăim, lucrăm, studiem, interacționăm și inovăm

Participanți din 67 de țări, o nouă perspectivă a viitorului și o investiție de €150.000 pentru câștigătorul Startup Avalanche, la prima ediție virtuală a evenimentului Techsylvania

Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale

OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

UNIVERSUM, împreună cu OMV Petrom, lansează Digital Olympians, primul campionat digital dedicat mediului corporate

Johnson&Johnson și Ogilvy România au lansat noua gamă Neutrogena® prin intermediul primului eveniment de beauty organizat online

Agenția Ideologiq, în parteneriat cu Asociația Autism Voice, dezvoltă proiectul Digital Therapy for Autism finanțat de OMV Petrom
![[UnViitorMaiBun] Mihai Chiriță: Am văzut multe lecții de umanitate în această perioadă, oamenii s-au dovedit a fi mai altruiști decât aș fi crezut](https://media.iqads.ro/2020/06/g5a0661-cover-410.jpg)
[UnViitorMaiBun] Mihai Chiriță: Am văzut multe lecții de umanitate în această perioadă, oamenii s-au dovedit a fi mai altruiști decât aș fi crezut

Meseria e brățară de aur sau cum The Social Incubator cu Pattern // Mind Treat Studios vin în sprijinul tinerilor din România

REC Partners lansează Safer Buildings, un nou serviciu destinat companiilor în contextul pandemiei COVID-19
![[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani](https://media.iqads.ro/2020/05/fotojet27-cover-410.jpg)
[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani

Citizen Next și Social Innovation Solutions lansează varianta beta a platformei Harta Serviciilor Sociale - Nevoi materiale protecție COVID-19

OMV Petrom sprijină Asociația Prematurilor în echiparea secției de neonatalogie a Maternității Bacău
![[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati](https://media.iqads.ro/2020/04/img-20190831-121116-263-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Daniel Secatureanu: Eu am venit gata sa schimb lumea si priveam publicitatea ca pe o cale foarte buna de a influenta mersul unei societati

Stațiile OMV în parteneriat cu Mastercard sprijină cinci spitale din România cu produse alimentare VIVA pe durata stării de urgență

Donația OMV Petrom de 1 milion de euro a fost utilizata pentru achiziția a 10 echipamente iPonatic și a 300 de kit-uri de testare pentru diagnosticare rapidă Covid19

Cel mai mare târg de joburi se extinde. Află în ce orașe vor recruta angajatorii de TOP în această primăvară

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Show biz-ul si PR-ul, brandurile si vedetele. "Nu poti trata platformele de social media ale unei persoane publice ca pe un billboard"
![[Înnoirea în industrie] Anca Catarambol (Publicis Groupe România): Să nu te mulțumești cu mediocritatea](https://media.iqads.ro/2019/08/ancac-profil-cover-410.jpg)
[Înnoirea în industrie] Anca Catarambol (Publicis Groupe România): Să nu te mulțumești cu mediocritatea
![[Obsesii part-time] Medeea Catană (Graffiti PR): E nevoie de foarte multă dăruire, devotament și dragoste față de copii și de oameni](https://media.iqads.ro/2019/07/collage18-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Medeea Catană (Graffiti PR): E nevoie de foarte multă dăruire, devotament și dragoste față de copii și de oameni

#RomaniaAreSangeDeRocker: o demonstrație cu ecou prin care "donarea de sânge devine un subiect firesc, poate chiar cool"
![[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”](https://media.iqads.ro/2019/07/cristina-lica-cover-410.jpg)
[Influencer Update] Cristina Lica, Rogalski Damaschin PR: Incepem sa iesim din paradigma in care influencerii erau priviti drept „unelte de marketing”

Hans Klemm, Oana Pellea, Vlad Ivanov și Alexandru Andrieș vin la Festivalul de Film și Istorii Râșnov

Mihai Gongu revine în România în rolul de Executive Creative Director Southeast Europe al agenției Cheil | Centrade
![[Scoli alternative] Teodora Migdalovici, The Alternative School for Creative Thinking: "Scoala nu e un business, e o misiune"](https://media.iqads.ro/2019/06/teodora-migdalovici-cover-410.jpg)
[Scoli alternative] Teodora Migdalovici, The Alternative School for Creative Thinking: "Scoala nu e un business, e o misiune"
![[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra](https://media.iqads.ro/2019/04/collage25-cover-410.jpg)
[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra

Techsylvania aduce în premieră în România oameni-cheie din companii precum Nike, BBC, Go-Jek și Softbank Vision Fund
![[După 10 ani] Irina Ciocan Stănescu: Atunci aș fi ucis pentru o idee. Acum cred mult mai mult în execuție și context](https://media.iqads.ro/2019/03/ics-graffiti-pr-cover-410.jpg)