Aplicatia de Facebook "La copacul cu martisoare", realizata de Webstyler pentru "Tara lui Andrei"

Anul acesta Petrom si Webstyler si-au propus ca felicitarile de 1-8 martie sa nu ramane simple declaratii ci sa reprezinte gesturi sociale. Astfel, a fost lansata aplicatia de Facebook “La copacul cu martisoare” prin care utilizatorii pot transmite urari de Martisor sub forma unor copaci virtuali care vor fi plantati in realitate la “Marea plantare” din aceasta primavara, informeaza un comunicat Petrom.

  

Pana in prezent aplicatia a adunat peste 433 utilizatori, care au trimis 4800 de felicitari, care se vor concretiza in tot atatia copaci reali, dand o finalitate offline actiunilor online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related