Ancheta repetitiva multiclient, realizata pe esantioane comparabile, cu ajutorul unui chestionar. Scop: urmarirea regulata a evolutiei unor indicatori, cum ar fi: evolutia pietei (marci concurente de produse si servicii), evolutia climatului politic, imaginea candidatilor in alegeri (in vederea organizarii cat mai adecvate a campaniei electorale) s.a.











![[AIdea] Radu Pilat: Oamenii au tendinta sa spuna ca AI ne va lua joburile. AI va lua cu adevarat joburile livrate mediocru sau in care nivelul de creativitate e foarte scazut](https://media.iqads.ro/2025/08/fotojet9-cover-410.jpg)






![[PR Playbook] Alexandra Frunză: PR-ul nu mai e doar despre vizibilitate, ci despre reconstrucția credibilității într-o lume care se îndoiește de tot ce citește](https://media.iqads.ro/2025/05/31f22446-4b5d-48ce-87b4-139a4cb75f99-cover-410.jpg)







![[Povești de bine] Andreea Rusu: Avem fete care ne scriu la 14-15 ani si stiu enorm de multe despre feminism si drepturile femeilor](https://media.iqads.ro/2024/05/fotojet-2024-05-13t110910-766-cover-410.jpg)


![[Marcom 2024] Adina Stănescu: Dacă ar fi să privim publicitatea din 2024 ca pe un nou sezon din Game of Thrones, cred că acest nou sezon ar aduce cu el apariția unei noi familii numite Human-Tech](https://media.iqads.ro/2024/01/adina-2-4-cover-410.jpg)










