[Din presa in PR] Florenta Ghita: Nu imi plac etichetele si etichetarile. Nu imi place ca unii cred ca formam doua tabere pe picior de razboi

[Din presa in PR] Florenta Ghita: Nu imi plac etichetele si etichetarile. Nu imi place ca unii cred ca formam doua tabere pe picior de razboi

Florenta Ghita e, de noua ani, Senior Consultant in PR. Inainte, tot noua ani, a fost jurnalist. "Am inceput sa scriu din primul an de facultate si am ramas in presa aproximativ noua ani, mai intai la Curierul national, iar apoi la Business Magazin. Din 2005, am trecut in domeniul consultantei in comunicare, in cadrul echipei Premium Communication", spune ea.

Spre deosebire de multi colegi de ai ei, Florenta nu a plecat din presa din cauza crizei, ci, din contra, intr-un moment in care media din Romania crestea. Ea povesteste pentru IQads cum a fost trecerea spre PR, care au fost socurile de adaptare si ce ii lipseste din presa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related