Carmen Sterian (Wunderman): Generatia 18-30 nu mai e reprezentata de catre branduri, cum au fost generatiile 34+

Carmen Sterian (Wunderman): Generatia 18-30 nu mai e reprezentata de catre branduri, cum au fost generatiile 34+

Cum se creeaza prieteniile noi? Ai nevoie de reciprocitate, intelegere, compatibilitate si alte chestiuni delicate. Dar si de distractie. Fara sa citim studii din Marea Britanie sau Chile, relatia dintre brand si tanar are cam aceleasi puncte de bifat. Aprofundam problema alaturi de Carmen Sterian (Head of Strategy, Wunderman), care ne-a povestit cum sta treaba atunci cand brandul vrea prietenii cu tanarul, dar tanarul are deja destule, cum s-ar zice.

Dar hai sa ne imprietenim si noi, ca sa-ti dau niste sfaturi. Daca ai intre 18 si 30 de ani, ia loc in cel mai confortabil fotoliu pe care-l cunosti, ia ceva pe care sa notezi si trece acolo toate aventurile legendare pe care cineva le-ar putea trai alaturi de prieteni. Ia acest brief si citeste-l atent. Foarte curand ar trebui sa vizualizezi povestea ta in 3 OOH-uri succesive si destepte pe care o sa le inscrii la ADventura URSUS, una dintre competitiile Young FIBRA.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related