
Articole care fac referire la Head of Strategy


Doar pe hârtie - O campanie DDB, Centrul FILIA și CoalițiaGen care transformă singura bancnotă cu chip feminin într-un manifest pentru contracepție gratuită

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania „Câștiguri Adevărate” cu Cosmin Natanticu drept ambasador al sărbătorilor autentice

Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun

Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Beatrice Baran, Head of Strategy, difrnt.: „Un obiectiv bine stabilit nu este doar un target numeric, trebuie să reflecte impactul asupra întregului business”

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

United Media Services: Tinerii români preferă să serbeze prieteniile și relațiile, în timp ce restul românilor se bucură mai mult de zilele de naștere, Crăciun / Paște și Revelion

Unibet și Saatchi & Saatchi lansează campania “Recomandat de jucatori nu de influenceri”, avându-l pe Cosmin Natanticu drept ambasador

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions

Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

DDB România și Pepco România lansează campania „Discuții din inimă” pentru a încuraja comunicarea sinceră dintre părinți și copii

#WeAreRomania | Cosmin Dragomir & Ștefan Chirițescu: România are o gastronomie interesantă și are nevoie să-și spună povestea

Oxygen creează noile spoturi TV pentru băuturile vegetale Carpos de la Olympus, pentru piețele din România și Bulgaria

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Revista Zile și Nopți, ediția de aprilie, este distribuită acum în locații premium, instituții de cultură, cinematografe, restaurante sau baruri, din București, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Timișoara și Constanța

„The Human Side of Marketing”, o campanie D|MBC - despre importanță conținutului relevant în contextul unei campanii de brand awareness
![[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi](https://media.iqads.ro/2024/03/download-2-cover-410.jpg)
[Marcom 2024] Răzvan Vasiloiu: Publicitatea trebuie sa (re)devina ceva dezirabil, asteptat cu entuziasm, ca si cum ar fi Super Bowl in fiecare zi

Merită BIO, noua campanie Napolact BIO semnată de Propaganda, inspiră încredere tuturor părinților – „Tu îl crești mare și puternic”
