
Articole care fac referire la Ursus

![[De ce sa ramai in Romania] Bogdan Branzas: ”In fond, avem nevoie de un acoperis, o paine pe masa, apa curenta din cand in cand si cineva cu care sa impartasesti”](https://media.iqads.ro/2018/04/collage1-cover-400.jpg)
[De ce sa ramai in Romania] Bogdan Branzas: ”In fond, avem nevoie de un acoperis, o paine pe masa, apa curenta din cand in cand si cineva cu care sa impartasesti”

BIEFF 2018 continuă cu un weekend de premiere românești și filme de la festivaluri internaționale de prestigiu

BIEFF 2018 debutează cu un musical neconvențional despre Ioana d’Arc. Competiția Internațională, în centrul atenției

Experiment și inovație în cinema-ul românesc la BIEFF 2018. Competiția internațională înfruntă tabuuri
![[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele](https://media.iqads.ro/2018/03/alina-ivan-cover-cover-400.jpg)
[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele
![[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro](https://media.iqads.ro/2018/02/liviu-isop1-cover-400.jpg)
[AV, Cesar!] Liviu Isop (Graffiti BBDO): Local, o productie poate fi considerată mare când pornește de la 100.000 de euro

Din agonisirile lui Bogdan Petcu: 12 ani in publicitate, 8 ani de branding si-un proiect de packaging in Lurzer's Archive

IAA. James Murphy (Adam&Eve UK): ”Nu cred că dispar lucruri, dar devin mai rare. Șansa de a crea ceva emoțional și de impact e mai mică”

IAA. Yasuharu Sasaki (Dentsu Tokyo): "Tinerii nu se mai uită la TV, ci la YouTube. Trebuie creat un nou tip de comunicare publică, mai personal"

IAA. Mihai Bârsan (Ursus Breweries): ”Un brand care nu face lumea mai bună nu are nicio șansă de succes”

"Grolsch Awake Experiment" din perspectiva clientului. Georgiana Bercu (URSUS Breweries): Am avut ca referinta in setarea KPI-lor rezultatele celui mai bun video Grolsch din trecut

Mihai Barsan, despre evolutia brandurilor URSUS Breweries in 2017, titlul Clientul Anului la FIBRA #2 si directiile de viitor

Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu
![[Milka de Crăciun] Rareș Ionescu și Diana Cobzaru: Le dorim publicului și juriului cadouri Milka „îmbrăcate” în designul nostru](https://media.iqads.ro/2017/11/ioana-rares-cover-400.jpg)