
Articole care fac referire la Ursus


Analogue Festival 2023: trei zile de concerte și experiențe în mijlocul naturii între 25 și 27 august

D|MBC lansează The Human Side Of Marketing. O campanie despre autenticitate și curaj cu români care fac performanță în marketing

Analogue Festival line-up 2023: 30 de ore de muzică live cu B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpați și Tinie Tempah, în weekendul 25-27 august, la Mioveni

URSUS pentru urșii din România: Împreună pentru protejarea habitatului lor natural și a comunității locale

STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România

Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2022. NETFLIX – Digital Client of the Year

Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România

Laura Mihăilă Andrei a preluat rolul de director și coordonator al ariei de Marketing, Comunicare și Customer Experience la Raiffeisen Bank

Misiunea Ciucaş în călătoria sustenabilităţii de mediu continuă. Reciclarea responsabilă şi păstrarea poienilor curate

Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment

Rondul de noapte, în regia lui Iosif Demian, va putea fi văzut, începând de vineri, în cinematografele din toată țara

Kantar Creative Effectiveness Awards: Câștigătorii globali & Cele 5 scântei de inspirație strategică ale celor mai bune reclame din lume

Câștigătorii Kantar Creative Effectiveness Awards. Cele mai eficace reclame testate în România, jurizate de consumatori

Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
![[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu](https://media.iqads.ro/2022/04/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu
![[Veterani in publicitate] Bogdan Branzas: Practic, sunt un designer cu studii superioare și un autodidact norocos în branding care a prins vremurile de început în România](https://media.iqads.ro/2022/03/pjimage12-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Bogdan Branzas: Practic, sunt un designer cu studii superioare și un autodidact norocos în branding care a prins vremurile de început în România

Grupul Asahi Europe & International și implicit compania Ursus Breweries au aderat la WFA Planet Pledge

Ursus Breweries a aderat la primele standarde globale de influencer marketing pentru produsele cu alcool
![[Veterani in publicitate] Răzvan Vasiloiu: Am invatat ca “vorbim” cu oameni, nu consumatori. Oameni cu temeri, griji, preocupari marete, oameni cu dorinte, visuri, placeri de zi cu zi, planuri pe termen lung](https://media.iqads.ro/2021/09/razvan-vasiloiu-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Răzvan Vasiloiu: Am invatat ca “vorbim” cu oameni, nu consumatori. Oameni cu temeri, griji, preocupari marete, oameni cu dorinte, visuri, placeri de zi cu zi, planuri pe termen lung

Sub noua platformă de comunicare “Ascultă ursul din tine”, URSUS continuă parteneriatul cu UNTOLD la cea de-a 6-a ediție
![[Veterani in PR] Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media](https://media.iqads.ro/2021/08/dsc1884-cover-410.jpg)
[Veterani in PR] Corina Barladeanu: Deplang declinul calitatii discursului din spatiul public si din media

URSUS anunță una dintre cele mai importante schimbări din ultimii ani la nivel de identitate vizuală, platformă de comunicare și ambalaje

Leo Burnett Bucharest este desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv la Effie România, un record pentru industria locală

57 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2021. Grand Effie: The Online Park – Telekom România şi Leo Burnett

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Bârlog, o bere făcută de un grup de berari cu experiență, puțin nebuni, care vor să schimbe piața berii din România

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
