[In 2026] Mugur Patrascu: Anticipez, cu emotie si cu o lacrima in coltul ochiului, aparitia primei agentii automate si full virtuale, unde bagi o fisa si iti iese campania

[In 2026] Mugur Patrascu: Anticipez, cu emotie si cu o lacrima in coltul ochiului, aparitia primei agentii automate si full virtuale, unde bagi o fisa si iti iese campania

Dincolo de ironii (sau nu?), Mugur Patrascu (Partener, Screen Native) coboara serios pe scarile viitorului si spune asa: va disparea intuitia in favoarea datelor, vor disparea jocul si experimentul, creativitatea se va muta in zona interpretarii creative a tonelor de date, va evolua comunicarea machine-2-machine.

Spunem coboara, pentru ca viitorul asta nu pare sa se simta prea bine. Oarecum de inteles, pentru ca si prezentul e putin bolnav: „traim intr-o spirala a self PR-ului desantat. Traim o cursa a competitivitatii de carton. A spoielii si inventarii oportunistice a valorii. Se inventeaza campanii, se inventeaza clienti, se forteaza momente, crize, situatii doar pentru a ramane vizibil, pentru a atasa artificial valoare institutiei sau brandului. Practic, s-a inventat o noua ramura a comunicarii: bani investiti in simularea comunicarii, contra reputatie”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related