Campania “N-avem SANGE!” a demarat in Bucuresti si-n alte cateva orase din tara

Campania “N-avem SANGE!” a demarat in Bucuresti si-n alte cateva orase din tara

Proiectul "N-avem SANGE!" este unul ce vizeaza stimularea donarii voluntare de sange la nivel national si este derulat de Crucea Rosie Romana, in colaborare cu Institutul National de Hematologie Transfuzionala. Campania va urmari sa informeze si totodata sa responsabilizeze oamenii la nivel local. Se doreste astfel ca adresarea sa nu fie neaparat una alarmanta, chiar daca situatia in privinta stocurilor de sange este foarte grava.

Asa cum spunea d-na Dr. Doina Gosa, Directoarea Centrului de Transfuzie Sanguina Bucuresti, “Romania este pe ultimul loc din Europa in privinta numarului de donatori (sub 2%), media europeana fiind in jur de 4%.”

“Ne dorim o crestere constanta a numarului de donatori, prin implicarea cat mai multor tineri, pana cand cifrele noastre ne vor scoate din zona de avarie, comunicata de Organizatia Mondiala a Sanatatii si vor aseza Romania intr-un regim de siguranta pe acest aspect”, a mai spus d-na Dr. Gosa.

Povestea acestei campanii este una foarte interesanta si are legatura cu cele cateva momente din  ultima vreme, in care a razbatut in toata media lipsa acuta de sange. S-au strans astfel in jurul nostru, in jurul colectivului de la Crucea Rosie, mai multi oameni dispusi sa ne ajute sa schimbam ceva in bine in acest domeniu. Printre acestia sunt si cei de la MVcom (Motion Vision Communication) agentia din spatele acestei campanii. Alaturi de ei am ales din cele trei idei creative conturate, pe aceea care are cele mai multe valente.

“N-avem SANGE!” ne-a placut tuturor din prima clipa, pentru ca este de fapt despre curaj, despre curajul de-a schimba ceva in interiorul nostru, ca pana la urma despre asta e vorba”, declara dl. Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Rosie Romana.

“Pornim deocamdata singuri acest proiect dar ne dorim sa gasim sprijin la cat mai multe companii, organizatii, institutii, deoarece avem in vedere un demers de durata, tinand cont ca ne dorim sa schimbam ceva in perceptia generala vis-a-vis de donarea de sange. Ar fi extraordinar daca am inceta sa mai asociem donarea de sange cu situatiile limita si astfel aceasta sa intre in uzanta curenta pentru cei care pot fi donatori. Toata lumea stie dar eu am s-o mai spun explicit aici inca o data: a dona sange este in primul rand foarte sanatos”, a completat dl. Director Lefter.

Nu credem ca va fi prima data cand romanii vor intra in contact cu niste cifre alarmante privind situatia sangelui la nivel national. Vom incerca insa o sensibilizare si o informare locala, mizand pe faptul ca in foarte multe cazuri comunitatile mai mici sunt mai inchegate si raspund mai bine confruntate cu astfel de realitati.

“Din punct de vedere al experientei traite in mod direct, donarea de sange este ceva extrem de personal. Vom pune in slujba acestui proiect multe din lucrurile pe care am apucat sa le-nvatam despre oameni in cei 20 de ani de activitate si vom incerca sa imbunatatim perceptiile, astfel incat toate informatiile ce vor fi comunicate catre public sa aiba cu adevarat efecte” declara Marian Costache, Managing Partner MVcom.

Campania se va derula national, consecutiv pe mai multe regiuni, inclusiv Bucuresti si va avea drept componente media Radio, OnLine, OOH mobil + flyering. De aceasta campanie se vor ocupa din partea Crucii Rosii d-na dr.Victoria Mihaescu ,Director Departamentul Programe, d-na Nadia Lazar Expert Comunicare, iar din partea MVcom Andreea Timofte, General Manager si Marian Costache, Managing Partner.

Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania, infiintata in 1876, este o organizatie umanitara membra a Miscarii Internationale de Cruce Rosie si Semiluna Rosie, auxiliara a autoritatii publice si abilitata prin lege sa asigure asistenta umanitara in caz de dezastre si sa vina in sprijinul persoanelor vulnerabile, serviciile fiind acordate voluntar, impartial si neutru.

Organizatia contribuie, prin programele desfasurate, la prevenirea si alinarea suferintei sub toate formele, protejeaza sanatatea si viata, promoveaza respectul fata de demnitatea umana, fara nicio discriminare bazata pe nationalitate, rasa, sex, religie, varsta, apartenenta sociala sau politica. Crucea Rosie Romana este prezenta la nivel national, cu reprezentare la fiecare nivel teritorial, avand47 de filiale, 1.996 subfiliale si 1.307 comisii. 5 500 de voluntari se implica activ in activitatile Crucii Rosii Romane.

 

Motion Vision Communication este prima companie de Marketing Experiential din Romania, descoperind pas cu pas acest domeniu de peste 20 de ani, odata cu avantul tehnologiei. Colectivul are preocupari multidisciplinare, cu orientare clara catre noutate si activitate inventiva. Viziunea multisenzoriala asupra comunicarii se concretizeaza printr-o conexiune adevarata cu publicul si abordarea lui intr-un mod absolut unic.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related