Articole care fac referire la Crucea Rosie
Educație pentru situații de urgență – “Fii Salvator”, noul proiect Digi24 despre importanța primului ajutor
Brașovul a vibrat timp de 4 zile în ritmuri de jazz și blues. Brașov Jazz & Blues Festival a fost peste tot în oraș
Bogdan Vicol, YOOH: Am vrut sa aducem outdoor-ul inapoi in prezent, tinand cont ca de multi ani a ramas in urma si era important sa recuperam diferenta fata de alte canale media
Martie a fost Luna Reciclării la BAT România. Angajații BAT România au donat 1.400 kg de haine pentru refolosire și reciclare, în cadrul unui parteneriat cu Crucea Roșie Română – Filiala Sector 6 București
Amedeea Enache: Există la refugiații rămași la noi probleme precum relațiile mama-copii, comunicarea grea cu familia rămasă acasă, greutatea de a lua decizii precum a rămâne aici, a pleca înapoi
POSITIVE BUSINESS 2022. „Devine tot mai evident că modul de viață și impactul societății tehnologice au un efect catastrofal asupra planetei din punct de vedere climatic, al biodiversității, al calității aerului, disponibilității hranei"
[E-players] Raluca Radu, ANSWEAR: Clienții sunt din ce în ce mai exigenti și acest lucru ne bucură pentru că ilustrează o mai mare încredere în comerțul online și o adopție la scală largă a acestuia
[Viață de ONG-ist] Laura Călin: Când am revenit în România acum 5 ani nici prin gând nu mi-a trecut că voi înființa chiar eu un ONG. Însă “socotelile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg”
Cefin Trucks, Profi România şi UiPath Foundation au achiziționat pentru Crucea Roșie Română un camion și două semiremorci de mare capacitate
[Alături de Ucraina] Cosmin Soaita: E nevoie de exemple pozitive care sa contrabalanseze valul de știri negative care creeaza senzatia ca suntem un popor de mâna a doua
[Comunicare ca la carte] Andrei Galan: În România nu avem o cultură a comunicării pentru divertisment, nu avem școală specializată pentru așa ceva
[Marcom 2022] Radu Miu: Oamenii așteaptă de la branduri să joace un rol activ în comunitățile lor și să rezolve din problemele pe care autoritățile nu le au pe lista de priorități sau nu pot să le rezolve
Stand-upperii Costel, Natanticu, Teo, Vio, Dan Badea, Mocanu și Tutu au strâns 33.000 EURO pentru ucrainienii afectați de război
Andrei Dăscălescu: Se pot naste discutii interminabile despre cat de etic e sa arati copiii si familiile refugiate. Eu cred ca e important sa transmitem sentimentul asta de nedreptate
SPACE FOR UKRAINE. Globalworth sprijină eforturile de ajutor umanitar cauzate de războiul din Ucraina
FREE NOW susține Ucraina: pasagerii au opțiunea să rotunjească valoarea cursei pentru a dona diferența către Crucea Roșie, iar compania donează curse gratuite către ONG-urile implicate în ajutorarea refugiaților din România
Colosseum Mall & Golin invită bucureștenii să descopere noul centru de shopping și petrecere a timpului liber din sectorul 1 al capitalei
Ana Derumeaux: La Bine Boutique, hainele se bucură de o nouă viață, dar ajută și proiectele sociale ale organizației
ASIA Fest revine cu a opta ediție, ce va avea loc între 24 – 26 septembrie, în Parcul Național din București
35 000 de mese calde oferite de OMV Petrom copiilor defavorizați din centrele E.G.A.L ale Crucii Roșie Române
145 de ani de activitate umanitară au fost aniversați de Crucea Roșie Română alături de voluntari și mii de susținători
Nicoleta Baicu: Act for Good transformă cumpărăturile într-o experiență cu impact social. Ne dorim ca “a face bine” să devină un reflex pentru consumator
Sute de elevi din județul Alba primesc „Dreptul la toalete”: Liceul cu program sportiv „Florin Fleșeriu” a fost selectat în campania ”Domestos susține igiena în școli”
Prima campanie de informare și strângere de fonduri, pentru pregătirea Bucureștiului și locuitorilor pentru un viitor cutremur
Campania „Domestos susține igiena în școli” continuă și în scenariul roșu, cât timp cursurile se desfășoară online
Recolamp continuă campania ”Transformă deșeurile în energie!” În următoarele 3 luni, becurile arse se convertesc în șanse la educație
[Start in PR] Beatrice Cristea: Storytelling-ul, deși este un termen firesc în această industrie, nu este ușor. Este poate cel mai dificil lucru al profesiei
CASA DE MONEDE oferă GRATUIT românilor o medalie aniversară cu ocazia a 145 de ani de la nașterea Reginei Maria a României
[UnViitorMaiBun] Mihai Chiriță: Am văzut multe lecții de umanitate în această perioadă, oamenii s-au dovedit a fi mai altruiști decât aș fi crezut
Unilever isi uneste fortele cu campania „1 centimetru de fapte - cu totii in linia intai” prin Crucea Rosie Suceava
PepsiCo România și Fundația PepsiCo donează 436.000 de dolari către organizatii non-guvernamentale care luptă împotriva efectelor generate de COVID-19
Plan B, echipa de voluntari care creează echipamente open source. ”Când oamenii văd sens, lucrurile se întâmplă incredibil de repede în pofida haosului”
Sectorul nonguvernamental a dotat spitalele cu echipamente și aparatură în valoare de 14 milioane de euro și a sprijinit mii de persoane vulnerabile în toate județele


























