[Pe felia BTL] Raluca Zamfir, RANEvents: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”

[Pe felia BTL] Raluca Zamfir, RANEvents: Cea mai mare provocare a BTL-ului este sa transforme “utilizatorii” in “clienti”

"BTL-ul e un fel de experienta la prima mana, senzoriala, simti, incerci, atingi, experimentezi, probezi, degusti", spune Raluca Zamfir, Managing Partner RANEvents PR Agency. Vorbim de o prima impresie fata de consumator, pe care brandul o poate controla. Si ar face bine sa o controleze ca lumea, pentru ca atentia consumatoului e in mare parte retinuta de online. Odata adus cu picioarele pe pamant din analele virtualului, o sa se astepte ca brandul sa-i ofere o experienta cel putin la fel de utila.

 

BTL-ul il gasim in comunicare :) Si face parte integranta si din activitatea de PR. Asa ca la RanEvents aceasta activitate nu o privim separat, ci parte integranta dintr-un plan de comunicare. Chiar daca regulile jocului in comunicare  s-au schimbat semnificativ in ultimii ani, mai ales pe fondul dezvoltarii online-ului si a tehnologiei, BTL-ul ramane un canal foarte important in promovarea unui brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related